Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skulle heller kjøpt deg ett ARF fly, så hadde du sluppet å sitte å bygge når vi andre er ute i finværet å flyr.
Neida, jobbing er oppskrytt, men det må til for at vi skal ha mulighet til å dyrke hobbyen
Blir kanskje mulighet til maiden ilp. av påsken da eller ???
Funker dårlig å fly med lite søvn, blir stort sett rundt i ring så da kan jeg liksegodt mekke litt ute i finværet!
Vi får se, fikk servo prog. igår og muligens bend idag " ?! " så om motivasjonen og ledig mekketid uten barn dukker opp så er det muligens maiden ja! Zzzz
Asfalten på Jarlsberg er HELT fri for støv. For alt som ikke var festet i bakken
er nå blåst bort. En god dag for test av vindjakke osv. Var også noen regndråper.
Ellers var det en del folk der, og litt fly i lufta.
Men uansett deilig å få flagra litt med vingene
Testa quad'en i litt fart også. ikke så grusomt artig film, men kan jo hende noen
finner den artig. Her er den i alle fall:
Høres ut som dere har hatt det omtrent som oss som var på Aurskog, men vi fløy faktisk ganske mye også...............noen av oss.
Men det var surt der også
Personlig kjørte jeg ull over og under + tykk genser + tykk jakke. var fortsatt surt og kalt.
Men jaja.. har jo opplevd snø på 17.mai, så strengt tatt burde man ikke klage
Men jammen var det en som hadde kasta underbuksa si der. Det var litt rart.
Skjønner ikke hvor dere har vert, vi hadde fint vær vi i bingen, faktisk var vel sola litt igjennom også. Var nesten helt vindstille helt til jeg reiste hjem, ca kl 15.00, da kom det ei lita vindrose.
Ble mye elektroflyving i går, bare jeg som tok 2 turer med Edgen, ellers ble det mye høl i lufta med nytt dogfightfly av syver. Var myyyye fart i den
Så ut som den fløy greit også.
Undertegnede føler stoooort press på andskaffelse av slikt utstyr for at noen skal få konkuranse
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment