Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg kommer vel ca etter middagstid. (17-19??). Flyr stort sett store svinger med litt elektro og warbirds på Ørland

    Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
    Olav Moe

    -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

    Innholdet i min hangar, sånn ca

    Comment


    • Ikke for å pirke, men har du kontroll på adgang E&E?
      Det må jo leses noen forskrifter, underskrives noe og betale litt ... Kjipt om noe blir feil.

      Jeg har aldri vært med på det, så aner ikke åssen det funker
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • Glemte vel å nevne at jeg kommer uten fly. Regner med ar det er minimalt som må underskrives hvis man er tilskuer

        Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
        Olav Moe

        -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

        Innholdet i min hangar, sånn ca

        Comment


        • nei, da er det ikke noe problem!

          Men artig å se åssen været blir. blåser en god del nå ser det ut til
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • Ok, svigers kommer på besøk idag så litt usikker på om jeg får dratt - må rydde heimen først i alle fall hehe..

            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Skulle ha vøri singel og barnløs... o milde for en hverdag jeg hadde hatt da
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Hehe.. Jeg hadde blitt boms, garantert!
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Sjekk denne hvis man lurer på hvor mye det blåser på Jarlsberg..

                  Værstasjon på Jarlsberg | Tønsberg Fallskjermklubb

                  Sebart Wind S Pro, Sebart Miss Wind, Stratair Viper, T-rex 550, Topline Standard, V-ultra ++

                  Comment


                  • Nå schnakkær vi!

                    ~2.5ms funker fjell. Får bare håpe det ikke regner, så er det gull
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • Hmm.. Fikse reka eller fly? Si ifra hva som skjer senere da, mulig jeg dukker opp.

                      Smådrypper litt her i Andebu nå!
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Jeg tar en tur bortover om ca 30... Sånn ish
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • Da ble det en tur til Jarlsberg da. Ikke så mange som fløy, men det var nå trivelige folk som var der. Ofremmi fløy program når jeg kom gående dit(må jo parkeres en halv flyplasslengde unna). Modellflygingens grand old man Per Hoff (se siste MI) fløy en tur etter det, og sjefen sjøl, Xilian, fløy litt heli til slutt. Når alt var pakket sammen var det regnet som overtok. En fin avveksling i ferien.

                          Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
                          Olav Moe

                          -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

                          Innholdet i min hangar, sånn ca

                          Comment


                          • Jeg måtte baile, men planer om å ta meg en tur enten imorgen eller Søndag..
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • yeah. Fikk lufta FunCub. Blåste i overkant mye for den =)
                              Også fikk jeg justert litt på Hughes'en da.. begynner å hjelpe,
                              men fy rakkern å dårlig flytid det er med strøm...
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • Originally posted by E&E View Post
                                Da ble det en tur til Jarlsberg da. Ikke så mange som fløy, men det var nå trivelige folk som var der. Ofremmi fløy program når jeg kom gående dit(må jo parkeres en halv flyplasslengde unna). Modellflygingens grand old man Per Hoff (se siste MI) fløy en tur etter det, og sjefen sjøl, Xilian, fløy litt heli til slutt. Når alt var pakket sammen var det regnet som overtok. En fin avveksling i ferien.

                                Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
                                Per Hoff hjalp meg i gang med hobbyen i sin tid, flott fyr. Han er vel omtrent 90 nå antar jeg, og flyr fortsatt. Hva fløy han for noe?
                                Futaba T8FG-S
                                Noen planker og noen visper

                                Comment

                                Working...
                                X