Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da går det jo ann å fly..............visst det er -10 mener jeg
    Eller det blir kanskje vanskelig når det blir så fort mørkt.

    Comment


    • hverdager utgår det å fly iallefall.. fly i bekmørke er ikke mye gøy.. helger er en annen sak
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre


      Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

      Comment


      • Vestfoldgutta ute og flyr

        CMFK har noen helli piloter. Du er hjertelig velkommen www.cmfk.no.
        Condor modellflyklubb (Vestfold / Re kommune) Vi arrangerer indoor 3 dager i uken!

        Comment


        • Aktivt og aktivt. Er lov på Jarlsberg i alle fall.

          Ellers er/var det jo en i Larvik?

          Plass til mere heli på jarl i alle fall
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • Det er nå i alle fall 2 andre som flyr der.
            Jeg har hatt med heli et par ganger, og det har vært null problem.

            Dessuten så har du, som betalende medlem, like stor rett til å fly heli
            som fly. De som evt. måtte ha noe imot dette får sende klage til styret.

            Det er ikke alle som er like glad i 170ccm Dec'en min heller, men det er ikke mitt problem.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • På tide å friske opp denne tråden litt! Noen som har tenkt seg på Jarlsberg enten Lørdag el. Søndag?

              Ser ut som det kan bli ålreit til Lørdag.. reka har fått en service og er klar til dyst!
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Lørdag er int. Men -6 og 6m/s er ikke fullt så int.
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • Vestfoldgutta ute og flyr

                  Hm.. Får se det ann litt. Alternativt får det bli litt skruing isteden..!
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • Noen som tar turen til J da..?
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • ikke jeg i alle fall.. har barnevakt og alt, men minusgrader og vind er dårlig
                      kombo for min del. Orker ikke stå der å hutre...

                      Så da blir det skruing i stedet for min del.. + ut å handle morsdagsgave da.
                      Hvor pokker får man tak i rosa Puma treningsbag liksom...
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Vestfoldgutta ute og flyr

                        Endte opp med samme konklusjon her selv nettopp idet jeg gikk i garagen! Skikkelig uggent selv om sola skinner fint..

                        Start av Mintor220 etterpå da med andre ord, etter litt lodding av ledninger.. Weee!

                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Jepp.. Værmeldinga sier jo -7 grader og 5-6m/s noe som tilsvarer rundt -14.
                          -14 rett opp i buksebeinet merker man, spesielt når man står bom stille å gaper mot himmelen.

                          GoogleAds er fint. Nå popper det opp masse reklame om Puma Training Bag pink treningsbag trening bag rosa
                          Sånn
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • Hehehe genialt.. nettopp shoppa gave selv, kudos til meg. Hehe

                            Faen, glemte å ha på varmevifta i garagen igår, kaldt der å minst en time til.. doh! Brrrr..

                            Odd ( XXL ) dro på Jarlsberg tror jeg, spørs om han ikke står alene å hutre-flyr 3DHS`n etter å ha fått Mintor`n igang.

                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Sitter og tester PD som red prog, den blei vell litt glorete men det er første filmen med dette programmet. Men hvis dere liker Low and very slowly så kan det bli litt moro.
                              jeg sovnet 3 ganger når jeg redigerte filmen

                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment


                              • I <3 my Dec!
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X