Unconfigured Ad
Collapse
Romhjulsflyging??
Collapse
X
-
-
Husk å filme litt da kara, lykke til!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Men, er litt mindre jomfrua mi
Pilot Edgen 87" skal få luft under vinga.
Terje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Ble ikke helt som planlagt i dag. Klarte å sparke inn i en bukk i går kveld,
måtte hive inn på tre Paralgin Forte i natt og fikk ikke sove før halv fem i dag tidlig.
Yakken står klar og venter på luft under vingene, men hjelper ikke det når far nesten ikke klarer å trå på foten.
Men skal dere fly på isen i mårra, kommer jeg.
Hvis ikke, satser jeg på en jomfrutur på Rakkestad.Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16Comment
-
Comment
-
#67 UnapprovedArtig at du la ut mens vi var der
Det ble meg, Trowin, Tertitten, syver og Jan Egil T. Bra dag og tror alle hadde det skikkelig morro.
Tertitten og syver hadde vinge i isen konkurranse..............den vant Syver, mye pga at han gjorde dette med 100cc. Helt til slutt tok han også en KE langs med og nedi isenSom dere ser på et av bildene så flyr han stor ultimate også. Allsidig kar
Tertitten hadde med seg en fin pilot-rc edge 50cc som han tok maiden på. Det så bra ut, men regner med at han komenterer det selv.
Noen bilder:Last edited by Guest; 30-12-11, 16:21.Comment
-
takk for idag,det var skikkelig morro.ble litt jarenhucking.fikk en tur med ultimate,n til anders. her må jeg bare få skryte av aeroworks sin 150cc bokhylle den fløy rett å slett suverent.helt dønnstabil i harrier, som jeg i utganspunktet sliter litt med,tracker utrolig bra.er rett å slett det beste jeg har prøvd
(nei jeg har ikke fått betalt av anders for å skryte)....elektroarne var så vidt innom men han hadde jobbet idag så han måtte hjem for å lades
.edgen til tertitten tror jeg levde opp til forventningene,var ihvertfall en bli å fornøyd mann etter maiden
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..............................hadde jeg bare hatt råd til en 150cc ulti
.......................................ps trowin er ikke lenger å regne som søndagsflyver som han selv sier,blitt flink han
.
Last edited by syver; 30-12-11, 17:03.Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Ble ikke helt som planlagt i dag. Klarte å sparke inn i en bukk i går kveld,
måtte hive inn på tre Paralgin Forte i natt og fikk ikke sove før halv fem i dag tidlig.
Yakken står klar og venter på luft under vingene, men hjelper ikke det når far nesten ikke klarer å trå på foten.
Men skal dere fly på isen i mårra, kommer jeg.
Hvis ikke, satser jeg på en jomfrutur på Rakkestad.Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Comment
-
ser ut som dere hadde en fin dag på isen , synd at jeg ikke kunne være med ,måtte ha guttungen i dag, får gratulerer med nytt fly terje, men hvis det blir noe neste lørdag er jeg klar, må få testet DA60 min, klør i finga nå.er det noe film fra i dag?Rune BorgersenComment
-
Da var jeg ferdig med bursdagfeiring til barnebarnet.
Må bare takke for artig dag på isen. Supert vær,flystripe og plass. Vi får bare håpe det ikke blir mere snø enn at dette kan gjentas
Skal få snekra sammen en video ettervert.Terje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Artig med bilder, ser ut som dere har hatt et fint treff! Knall vær også, det var vel f.. på tide. Så Syvern likte Ultimaten? Artig. Den Edgen din er frekk Tertitten! Tøff sak.
Jeg kjørte meg en liten tur nedom Telemarks-gjengen idag, men rakk ikke så mange turer før mørket kom. Kjekt at kjærringa har familie nedi der, litt enklere å få til ting da. Får prøve å få hilst på dere snart!
Kjør på med film!
Last edited by alflovvold; 30-12-11, 21:24.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment