Kutt ut Alf! Må jo få fri...
Unconfigured Ad
Collapse
Notodden 2012
Collapse
X
-
Notodden 2012
Har unger annenhver helg nå, denne helgen krasjer litt sånn sett - men reka er fit for fight den, om jeg får lurt meg til b.vakt.
Odd, jeg trenger røyknippler! " høhøhø.. "
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Comment
-
Det blir artig å se hvor mye dere drar hjem med som er helt, daFor øyeblikket ser det dóg ut som vi burde hatt RC-båttreff (det kom nettop ei skur ut av en sinnsyk dimensjon her). Ser at yr melder bra vær på fre/lør/søn så vi får håpe at det slår til.
Er det noen som veit hvilke butikker som kommer til å stille opp, tenkte jeg kanskje skulle oppgradere på radiofronten dersom et er noen OK tilbud ute og lusker...Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.Comment
-
Gikk fra øspøs til strålende sol her nå, skjønner itt'no jeg... Nå er jeg noen KM unna flyplassen, men det er stort sett det samme været her. Får vel håpe og tro at det holder seg bra, sjøl om jeg skal jobbe fra tre til åtte på lørdag...Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.Comment
-
Skulle gjerne vært der NÅ jeg! Pokkers jobb. Eller. Jobb er fint. Bare litt pokkers jobb akuratt nå. Hehe..
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Jupp, er helt vindstille og nyyydelig vær på Notodden nå. Noen av dere som kommer allerede i kveld?Propellen skal være på toppen!
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment