Announcement

Collapse
No announcement yet.

Notodden 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Når man kommer dit er alle hyggelige ..........men helt ærlig så føler jeg meg lite velkommen og mister litt lysten til å reise når jeg ser hva folk syns om oss
    Det jeg skriver er jo bare(et tulle svar) for å svare på det skalafolket mener om oss.

    Angrer litt på at jeg kjøpte meg warbird også kjenner jeg............................................... .....................................
    Last edited by anders e; 31-08-12, 22:15.

    Comment


    • #77
      Ikke ta det så alvorlig. Det er ikke så vondt sagt som det er ment. Men husk! det er stor forskjell på sivile scalafly og Wårbøøøørds
      Balsa

      Comment


      • #78
        Så hårsåre??

        Fra min side så kan jeg bare si at jeg liker begge deler, også litt jet har jeg skjønt i det siste.,..

        Men at noe passer bedre sammen på stevne enn annet. Hvis noen tar det som forsmak til dårlig stevne (som jeg ikke engang er på) så blir jeg forundret....
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #79
          Ærre muli???? Warbirdgutta bør ta med ketchup og Acrogutta sennep - så blir det en hyggelig BBQ hvis dere finner ut av det
          Ha et fint stevne - det unner jeg alle som driver med RC!

          -Peter T
          I hangaren:

          SpeedFire F5B
          X-plane fra www.yuri-models.com
          Hawk F5B
          MiniHawk (2stk)
          3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
          UM Stryker Q 180
          FPV Raptor
          EPO Cessna (156cm)

          Comment


          • #80
            Nei jeg er ikke hårsår.......ok, kanskje litt da, men Hvertfall ikke ovenfor Affa
            Men jeg skal ikke furte mere. Det kommer alltid til å være mobbing enten man flyr skala,akro eller heli.

            Det jeg skrev om min warbird var bare spøk, men det er ikke alltid lett å spøke skriftlig Jeg angrer ikke på mitt warbird kjøp

            Comment


            • #81
              Originally posted by Arcteryxxx View Post
              Ærre muli???? Warbirdgutta bør ta med ketchup og Acrogutta sennep - så blir det en hyggelig BBQ hvis dere finner ut av det
              Ha et fint stevne - det unner jeg alle som driver med RC!

              -Peter T
              Huff, plankefolk, asså...

              *Løpersombaref...*
              Propellen skal være på toppen!
              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

              Comment


              • #82
                Notodden 2012

                Originally posted by bjornal View Post
                Huff, plankefolk, asså...

                *Løpersombaref...*
                Eh....jau...!
                I hangaren:

                SpeedFire F5B
                X-plane fra www.yuri-models.com
                Hawk F5B
                MiniHawk (2stk)
                3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
                UM Stryker Q 180
                FPV Raptor
                EPO Cessna (156cm)

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Arcteryxxx View Post
                  Eh....jau...!
                  Den var vel egentlig ikke direkte mynta på deg, trykka på sitat for å få med spleiselaget
                  Propellen skal være på toppen!
                  Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                  Comment


                  • #84
                    Jeg syns du burde ha en byggetråd, eller skal vi si monterings-tråd i wåbørd-seksjonen på den mustangen.

                    Det er jo tross allt en wårbørd. Og det er mange som vil ha nytte av dine erfaringer.

                    Alltid interessant å se hvordan et sett egner seg til å få ihop noe flybart og praktiskt som man kan ha morro med.

                    Allt for få som bidrar med sine erfaringer i Norge. Man skal jo ikke framstå som om man kan noe i dette landet.
                    Unntatt hvis man synger, danser, eller spiller fotball, da.
                    Last edited by kwik; 31-08-12, 23:32.
                    Dont expect, inspect.
                    Fun Police everywhere!

                    Comment


                    • #85
                      Notodden 2012

                      Originally posted by bjornal View Post
                      Den var vel egentlig ikke direkte mynta på deg, trykka på sitat for å få med spleiselaget
                      LOL! Tok det personlig siden de fleste modellene mine har en vinge som faktisk ser ut som en planke....
                      Oh, well
                      I hangaren:

                      SpeedFire F5B
                      X-plane fra www.yuri-models.com
                      Hawk F5B
                      MiniHawk (2stk)
                      3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
                      UM Stryker Q 180
                      FPV Raptor
                      EPO Cessna (156cm)

                      Comment


                      • #86
                        Anders, husk at også fullsize hovrer, så du kan trygt gyve løs

                        JuleYak skal hovre i morgen. Hehe

                        Og hvis noen kan fikse stab på Supercub'en min, hyl ut! (må skrus fast, men gjenger er borte :'(
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by xilian View Post
                          Anders, husk at også fullsize hovrer, så du kan trygt gyve løs

                          JuleYak skal hovre i morgen. Hehe

                          Og hvis noen kan fikse stab på Supercub'en min, hyl ut! (må skrus fast, men gjenger er borte :'(
                          Noe verktøy/materialer/lim etc jeg skal ta med?
                          Propellen skal være på toppen!
                          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by kwik View Post
                            Jeg syns du burde ha en byggetråd, eller skal vi si monterings-tråd i wåbørd-seksjonen på den mustangen.

                            Det er jo tross allt en wårbørd. Og det er mange som vil ha nytte av dine erfaringer.

                            Alltid interessant å se hvordan et sett egner seg til å få ihop noe flybart og praktiskt som man kan ha morro med.

                            Allt for få som bidrar med sine erfaringer i Norge. Man skal jo ikke framstå som om man kan noe i dette landet.
                            Unntatt hvis man synger, danser, eller spiller fotball, da.
                            Ok, jeg kan prøve å få til det. Jeg trenger nok helt sikkert noe hjelp til et par ting også
                            Hadde tenkt jeg skulle begynt på den i kveld, men formen har vært skral noen dager nå...........Hadde jeg kanskje prøvd å legge meg i vettu tid så kanskje det hadde blitt bedre

                            Comment


                            • #89
                              @bjornal nei, egentlig ikke. Er sånn islagmutter (eller hva det heter) som løsna.

                              Vurderer fransk treskrue

                              Blir nok en reodor-fix, må bare finne reodor =]

                              Men takk for tilbudet !
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • #90
                                Notodden 2012

                                På vei! Med skala-reka!
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X