Unconfigured Ad
Collapse
Ekeberg - hvor er folket.
Collapse
X
-
Dette har ikke noe med hvem som er der, men at store deler av et friområde blokkeres for offentlig bruk det meste av weekendene gjennom hele den lyse årstiden - når det i tillegg har blitt en politisk enighet hos enkelte linselus-politikere om at et friområdet skal kunne omreguleres til permanente idrettsanlegg - er bunnen nådd.
Min oppfattelse av friområdet er at det skal være alment tilgjengelig det mest av tiden.
(Jeg vet at jeg ikke har påpekt fotball folket - men Bekkelaget Ballklubb og Frode K. er opphøyd over kongen i denne sammenheng så her er det ikke mye å gjøre)Last edited by Quadrocopter; 02-05-12, 23:42.Comment
-
Vi er enige om det meste. Og jeg tror du skjønner hva jeg reagerer mot. "Oslo Taxi" har blitt en benevnelse på "pakistanere" som bruker sletta, og det vet du like godt som meg. Det som er litt merkelig, er at jeg faktisk har vokst opp i denne byen, mens enkelte (ikke deg) som er "innflyttere" er veldig negative til ikke-hvite. For meg er det helt corny å høre en kar fra Nord-Norge snakke negativt om pakistanerne på sletta. De har vokst opp her, det har ikke han. Og den stilen er bedriten når det gjelder venner av meg som kommer opp, lesber og homser og alt mulig rask. De føler seg ikke velkomne når fordommene får rase. Jeg syns sletta er en umistelig del av Oslo. Enig i at vi må organisere sletta bedre enn nå, men da får vi utvikle et språk som ikke er ekskluderende.Anders Eiebakke90078513Comment
-
God stemning på Ekeberg både i går og i dag. Litt mindre folk i dag, men det ble tatt maiden både på en Blade 400 og en Parkzone Trojan der oppe. Begge like vellykket, og to fornøyde piloter!* T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *Comment
-
-
Var oppom en tur i ettermiddag med DLG'n.
Litt forbauset over at jeg var eneste modellflyveren der.Peter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
-
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment