Unconfigured Ad

Collapse

Ekeberg - hvor er folket.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Dessverre har hele parkeringsplassen blitt fylt opp med "Oslo Taxi", partyteltet og fluktstolene er slått opp - dette betyr ingen flyving på kunstgress stripa i helgene mellom 9:00 og 20:00 - crap

Oslo kommune trenger vel en revurdering av definisjonen på å ta seg til rette på et friareal... men når noe slår en politisk mynt på dette så blir det vanskelig å gjøre noe med....
    Last edited by Quadrocopter; 29-04-12, 11:04.

Comment

• karabin
      • Feb 2012
      • 121

«Høyre vil ha Cricketbane med klubbhus på Ekeberg bygget nå!» - Meninger - dittOslo.no - Nyheter Oslo

Comment

• Kyrre
        • Feb 2009
        • 2322

Siden jeg har fri i morgen tenkte jeg skulle ta en tur så tidlig som mulig, men for å slippe bomtur, er det noen tidspunkt som egner seg bedre enn andre?

Comment

• Quadrocopter
          Moderator
          • Aug 2007
          • 6357

Originally posted by Kyrre
          Siden jeg har fri i morgen tenkte jeg skulle ta en tur så tidlig som mulig, men for å slippe bomtur, er det noen tidspunkt som egner seg bedre enn andre?
          Før 11-12:00, etter dette kommer solgangsbrisen og da har du en 5-10m/s sønnavind helt frem til sent på ettermiddagen.

Comment

• prestifare
            • Feb 2012
            • 61

Originally posted by Quadrocopter
            Dessverre har hele parkeringsplassen blitt fylt opp med "Oslo Taxi", partyteltet og fluktstolene er slått opp - dette betyr ingen flyving på kunstgress stripa i helgene mellom 9:00 og 20:00 - crap

Oslo kommune trenger vel en revurdering av definisjonen på å ta seg til rette på et friareal... men når noe slår en politisk mynt på dette så blir det vanskelig å gjøre noe med....
            Når man først er inne på politikk er vel ikke akkurat begrepet "Oslo Taxi" spesielt politisk korrekt?

Anyhoo - finnes det noen gode søndagsalternativer (eller antagelig helgealternativer, all den tid det kommer til å begynne å fylle seg opp med fotballspiller og grillere etter hvert) i Oslo-området sommerstid?

Comment

• Quadrocopter
              Moderator
              • Aug 2007
              • 6357

Originally posted by prestifare
              Når man først er inne på politikk er vel ikke akkurat begrepet "Oslo Taxi" spesielt politisk korrekt?
              Jeg er ikke politiker og definitivt ikke politisk korrekt - men jeg er en bruker av friområde som ikke lenger er fritt!
              Last edited by Quadrocopter; 30-04-12, 08:28.

Comment

• Kyrre
                • Feb 2009
                • 2322

En annen ting; hvor på sletta er det man kan fly? Er det på samme side av veien som hallen eller motsatt side? Husker jeg var med på NM i paintball for en del år siden, før jeg begynte å fly selv, og da var det noen som fløy i nærheten, men etter å ha zoomet inn på google earth ser det ut som det er på motsatt side, eller samme side som hallen.

Comment

• Quadrocopter
                  Moderator
                  • Aug 2007
                  • 6357

Originally posted by Kyrre
                  En annen ting; hvor på sletta er det man kan fly? Er det på samme side av veien som hallen eller motsatt side? Husker jeg var med på NM i paintball for en del år siden, før jeg begynte å fly selv, og da var det noen som fløy i nærheten, men etter å ha zoomet inn på google earth ser det ut som det er på motsatt side, eller samme side som hallen.
                  Her pleier vi å fly Ekebergsletta til 59.895452, 10.775044 - Google Maps
                  parker på den lille parkerings plassen på andre siden av Ekeberg veien
                  Last edited by Quadrocopter; 30-04-12, 11:04.

Comment

• Kyrre
                    • Feb 2009
                    • 2322

Takker og bukker.

Comment

• karabin
                      • Feb 2012
                      • 121

Ekis here i come!!

Comment

• Kjetil B
                        • Jul 2005
                        • 201

Originally posted by karabin
                        Ekis here i come!!
                        Når regner du med å være der i dag? Vurderer å ta turen selv, men det blir ikke før etter jobb i så fall...
                        * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• prestifare
                          • Feb 2012
                          • 61

Originally posted by Kjetil B
                          Når regner du med å være der i dag? Vurderer å ta turen selv, men det blir ikke før etter jobb i så fall...
                          Ditto. Halv-sju/sju-ish, kanskje? Tipper det uansett kommer til å bli folksomt været tatt i betraktning, så kan være greit å komme litt sent.

Comment

• Kjetil B
                            • Jul 2005
                            • 201

Slenger FunCuben i bilen og satser på å være der rundt sju jeg da... Du har nok et godt poeng ang folk! Nå går det jo an å fly til ni i alle fall også!
                            * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• karabin
                              • Feb 2012
                              • 121

Originally posted by Kjetil B
                              Var der tidlig..

Comment

• realfligth
                                • Mar 2011
                                • 37

Er ikke sletta opptatt av kebab crusere ?
                                Originally posted by karabin
                                Var der tidlig..

Comment

Working...