Unconfigured Ad
Collapse
Ekeberg - hvor er folket.
Collapse
X
-
-
I går var det flott i alle fall. Lite vind og lett overskyet (men kaldt!). Vi var en periode 5 stk med fly der oppe, og det var også heftig heli-aktivitet andre steder på området i perioder.* T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *Comment
-
PS. Gikk det bra med motoren din?Comment
-
Nok en fin dag på Ekeberg i går, men veldig lite folk! Fikk luftet Extraen i kveldssolen, fungerte glimrende på sletta (må hjem å lime litt etter en litt for lav knife edge loop med påfølgende stall bare...).* T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *Comment
-
Yo K! Du får komme opp i lunsjen tror jeg....vi var en 6 stykker der fra 1200-1630 ca. En kompis var med fra Skoger Aerodrome og synes Ekeberg var FANTASTISK!! Og det er det jo også, god plass og masse kule folk og fly( Får prøve meg på en kveldstur snart vel, hvor lenge er det egentlig lyst nok om dagen til å fly??)
Comment
-
Vi fløy til ca 20.30 i går og det gikk fint. Litt i mørkeste laget på slutten, men det hjelper seg vel for hver dag som går.
Når det gjelder modeller så har jeg flytt mye med FunCuben der oppe, og det er helt uproblematisk. Extraen tar litt mer plass, så da prøver jeg å ta hensyn til at det er andre folk der (ikke fly rett over hodene på folk, eller holde seg unna områder hvis det er store grupper). Tviler på at det vil være noe problem med en MPX Dogfighter så lenge man flyr med innsiden av hodet.
Karabin: Fly i lunsjen hadde vært luksus, men ikke like enkelt når man har kontor i Oslo sentrum...* T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment