Unconfigured Ad

Collapse

Ekeberg - hvor er folket.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prestifare
    • Feb 2012
    • 61

Fine forhold - rimelig vindstille og lite folk.

Comment

• prestifare
      • Feb 2012
      • 61

Snakker litt mer med meg selv, jeg..

Var 3 mann på Ekeberg i dag, og fikk snurret rundt med både fly og kopter.

Til info så satser vi på å samles der oppe hver tirsdag fremover - kjernen består av folk i og rundt Smallsize, så det er gode muligheter for å lære, skravle og titte på ymse modeller.

Comment

• Kyrre
        • Feb 2009
        • 2322

Hvordan er det der oppe om for- ettermiddagen nå for tiden? Er det tomt pga ferie, eller kryr det av fotballunger, hundeeiere osv? Begynner ferien neste uke så kanskje jeg tar en tur.

Comment

• NielsRene
          • Jul 2012
          • 13

Er supert for meg at lære noen å kjenne i Oslo området og gjerne noen med samme interresse som meg
          Da jeg selv er ret fersk i Modellfly er det greit å ha noen omkring seg som har litt mere kunnskab om tingene

Eks. har jeg en Xcopter 450 som jeg sliter med å få til å fly...Vil naturligvis gjerne betale for å få litt undervisning og hjelp.

Men ang. Ikea området, så skal jeg pushe litt på min nabo når jeg ser ham, han har tilbudt engang tidligere å fikse en bedre klippning dernede..

Niels

Comment

• prestifare
            • Feb 2012
            • 61

Originally posted by Kyrre
            Hvordan er det der oppe om for- ettermiddagen nå for tiden? Er det tomt pga ferie, eller kryr det av fotballunger, hundeeiere osv? Begynner ferien neste uke så kanskje jeg tar en tur.
            Første gang jeg har vært der oppe på en stund, men tror vel ikke det er stort mer enn vanlig - litt fotball, grill og turgåere, men ikke verre enn at det går helt fint å fly. Fotballmålene som sto i veien for stripa tidligere er nå også ryddet vekk så man har litt mer klaring på takeoff og landing.

Dog er det jo straks Norway Cup (starter 29/7), så det er det bare å glemme å bruke sletta i en ukes tid.

Comment

• prestifare
              • Feb 2012
              • 61

Originally posted by NielsRene
              Er supert for meg at lære noen å kjenne i Oslo området og gjerne noen med samme interresse som meg
              Da jeg selv er ret fersk i Modellfly er det greit å ha noen omkring seg som har litt mere kunnskab om tingene

Eks. har jeg en Xcopter 450 som jeg sliter med å få til å fly...Vil naturligvis gjerne betale for å få litt undervisning og hjelp.

Men ang. Ikea området, så skal jeg pushe litt på min nabo når jeg ser ham, han har tilbudt engang tidligere å fikse en bedre klippning dernede..

Niels
              Som sagt så prøver vi å få til samling på Ekeberg på tirsdager etter jobb, gitt at været tillater det, så det er bare å ta fly og helikopter under armen og dukke opp. Jeg tror du vil finne at de fleste som driver med dette synes det er like stas å lære bort og dele kunnskap som det er å fly, så det vil nok ikke være verken problem eller kostbart å få hjelp!

Comment

• karabin
                • Feb 2012
                • 121

Originally posted by NielsRene

Niels

Jeg var å knuste flyet mitt der i dag. Nyklippet gress og flotte forhold ( Ikea Furuset) Batteriet skled bakover i flyet og CG ble helt ute..Fikk da den supre ideeen å stupe mot bakken for å flytte batteriet fremover igen......JIZIZ for en dust jeg er"""

Comment

Working...