Jeg har lest litt om disse "super" batteriene, men jeg har ikke sett noen som har kommet med brukererfaringer på disse, da tenker jeg spesielt brukt i elektro helikopter. Hvis det er noen pionerer der ute som har noen erfaringer og kan dele noen av disse, så har jeg noen spørsmål.
1. gir disse batteriene like mye effekt som lipo helt til det er slutt på strømmen.
2. trenger man å bytte ESC for å bruke disse?
3. Hvordan er vekt effekt forholdet i forhold til Lipo?
4. Hvordan fungerer disse i kulde.
5. Med tanke på pris, er det en fordel da å bytte fra lipo til A123?
6. Og klarer man å lade disse så raskt som produsentene påstår?
7. Og hvis du leser mellom linjene, er det noen grunn enda til å bytte fra lipo til A123?
Som dere skjønner så er jeg ikke inne i dette batteri hysteriet, så jeg må ha det inn med tskje. Men man lærer så lenge man lever.
Håper at det er noen som har testet dette og er villig til å gi noen svar fra egene erfaringer.
På forhånd takk.
1. gir disse batteriene like mye effekt som lipo helt til det er slutt på strømmen.
2. trenger man å bytte ESC for å bruke disse?
3. Hvordan er vekt effekt forholdet i forhold til Lipo?
4. Hvordan fungerer disse i kulde.
5. Med tanke på pris, er det en fordel da å bytte fra lipo til A123?
6. Og klarer man å lade disse så raskt som produsentene påstår?
7. Og hvis du leser mellom linjene, er det noen grunn enda til å bytte fra lipo til A123?
Som dere skjønner så er jeg ikke inne i dette batteri hysteriet, så jeg må ha det inn med tskje. Men man lærer så lenge man lever.
Håper at det er noen som har testet dette og er villig til å gi noen svar fra egene erfaringer.
På forhånd takk.
Comment