Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor mye strøm kan bilen min levere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvis du har aggregatet ledig over lengre perioder og flyr på en klubbstripe hvor du kan oppbevare det trygt så vil nok flere med deg ha nytte av det.

    Men hvis du ellers har penger til overs og kan kjøpe deg et ok mindre aggregat er jo det et bedre alternativ hvis du flyr litt "hvor som helst".

    Kan dessverre ikke peke direkte på noen alternativer men det er verdt og ta en kikk på eBay.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Illusion View Post
      Ryktene skal ha det til at du kan kjøpe tilsvarende i sverige til en brøkdel av de norske blodsugerprisene
      Kjøpte et 1kW (800W kont.) 2 takts for 990,- svenske. Har ikke fått testet det skikkelig ennå, men jeg vet at tilsvarende brukes i USA sammen med Mastech PSU.
      Fred Larssen

      Comment


      • #18
        Originally posted by flarssen View Post
        Kjøpte et 1kW (800W kont.) 2 takts for 990,- svenske. Har ikke fått testet det skikkelig ennå, men jeg vet at tilsvarende brukes i USA sammen med Mastech PSU.
        Høres bra ut! Lett å frakte/bære? Har funnet 1000 watt på 14 kg, men til kroner 3500,-
        Audun

        Comment


        • #19
          Originally posted by AudunT View Post
          Høres bra ut! Lett å frakte/bære? Har funnet 1000 watt på 14 kg, men til kroner 3500,-
          ca. 20 Kg. 4l tank. Ligner veldig på dette:
          Attachment browser: DSC00006.jpg by hermperez - RC Groups
          Fred Larssen

          Comment


          • #20
            Originally posted by flarssen View Post
            Kjøpte et 1kW (800W kont.) 2 takts for 990,- svenske. Har ikke fått testet det skikkelig ennå, men jeg vet at tilsvarende brukes i USA sammen med Mastech PSU.
            Hvor i Sverige fikk du tak i denne?
            Stian Håvak (82)
            Fly low or crash trying!

            MFN @ Facebook - Like!

            Comment


            • #21
              Originally posted by spewster View Post
              Hvor i Sverige fikk du tak i denne?
              Her: Töcksfors Shoppingcenter | Gränshandel | Ännu fler GODA KÖP!
              Fred Larssen

              Comment


              • #22
                Alt etter hvor glad du er i bilen din, hvor gammel den er og hvor god plass det er under panseret, så er det jo mulig å montere inn en ekstra dynamo og batteri kan for lading, hvis du bruker et reimhjul til A/C så kan du legge den inn kun når du trenger den.

                Da får du ihvertfall litt mindre å dra på....
                Hilsen Rune Marcussen

                MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                JR DSX9

                Fitjar Modellflyklubb
                ---------------------------------------------------------------------------
                Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                Comment

                Working...
                X