Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Den funker ihvertfall. Om jeg skal kjøre alle mine 4 ladere på max så trenger jeg ca 100a med strøm. De to strømforsyningene jeg har leverer 32a hver. Så har litt lite strøm. Skal innvestere i en kraftigere psu til sommeren tenkte jeg
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
da har jeg røska ut de gamle strømforsyningene, (64 A). da jeg fant ei 2000w strømforsyning 164A på ebay for 20dollar pluss ca 50dollar i frakt, saken var at den er uten vifte, så jeg bestilte noen 80mm datavifter som jeg tenkte å ha i kofferten, har i dag kobla opp denne powersupplyen å viftene, satte på laderene mine på de batteriene jeg hadde liggende i boden, å det virker som det fungerer. skal koble opp alt skikkelig i morra men ble så gira i dag at jeg måtte teste ut
så om dette fungerer så kommer jeg billig ut av lade-helvete
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
her er et par bilder, supplyen skal klare å levere 164A på 12volt, har ikke fått tappa nok batterier til å kjøre den hardt nok enda, men det virker som at viftene jeg monterte klarer å holde temperaturen nede
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
IBM Bladecenter 39Y7352 2000W Power Supply PSU 39Y7351 | eBay en sånn jeg kjøpte, av modifiseringer så tok jeg vekk alt blekk unntatt bunnplata, bytta ut strømkontakta med en norsk datakontakt, lodda på 6mm ledninger 1 til hver lader og en til 12v supply, kjøpte også 2stk 80mm datavifter som jeg kobla på 12v på supplyen, så de starter med en gang jeg setter i ledninga. må jo selvfølgelig tyvkoble den, men etter litt googling så fant jeg ut av det.
har lada litt nå å det virker som det fungerer.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
går an å skru den opp til ca 15v om man kobler på et par motstander og et potmeter
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
det går nok an, bare passe på at boksene ikke står inntil hverandre, da blir det kortslutning
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Kommer du med en liten rapport om den laderen når du har brukt den litt?
-Jeg har forgjengeren på1x400w og den kan kun lade med ca 1C, prøver jeg med mer så kutter den. Og den ene kondensatoren inni eksploderte første gang jeg brukte den, så kondensatorene byttet jeg ut med noen som skulle være litt bedre. -Og etter det har den fungert, men som sagt ikke særlig over 1C.
Hadde vært fint å få høre om denne er bedre.
har lada litt med disse nå å er meget fornøyd med dem, fungerer bra
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
da har jeg montert pot-meteret, kunne skru opp til 14.65v før den kutta, så skrudde den ned til 14.5v, så nå holder den strømmen
så nå er det bare velstand lurer faktisk på å kjøpe enda en også
kan virkelig anbefale denne
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Tok av pga varmen. Den blir varm. Å den ligger inni kofferten. Ser ikke problemet.....
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Har du testet den? Den er helt lik Dell NPS-700AB på utsiden, men forskjellig på innsiden. 7000814 har ikke regulerbar spenning, og jeg tror ikke at den kan seriekobles. Spør meg hvordan jeg vet det... :P Ok, jeg skal fortelle det: jeg prøvde, og den tok kvelden.
Det kan selvsagt tenkes at jeg gjorde noe feil, men jeg tror ikke det. Jeg seriekoblet to Dell NPS-700AB istedet, og det gikk fint.
Bruker to av disse i serie selv. ingen problem. må isolerer 12v utgangen mot chassis ellers kortslutter den mot jord når de kobles sammen. også må man unngå at de berører hverandre for da blir det krøll.
Blir vel ikke krøll så lenge chassis er isloert fra utgangene. Chassisene blir jo koblet sammen via AC jordingen uansett. Det er jo derfor man isolerer utgangen fra chassiset; slik at begge kan jordes uten ar det blir kortslutning når de seriekobles.
Blir vel ikke krøll så lenge chassis er isloert fra utgangene. Chassisene blir jo koblet sammen via AC jordingen uansett. Det er jo derfor man isolerer utgangen fra chassiset; slik at begge kan jordes uten ar det blir kortslutning når de seriekobles.
Ja det er sant, man kan kutte jord på tilførselen til den ene og unngå at de berøer hverandre så funker det uten større inngrep.
disse er forholdsvis enkle å isolere utgangen på da. det er ett lite kort som utgangene sitter på man må justere litt.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment