Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
jau, har et lass med ladere (les 5stk) å hver gang jeg skulle lade så ble det jo alltids et virrvakk med ledninger, å jeg hadde jo en alukoffert fra biltema liggende, å samtidig så ble alle serverene på datasystemet på jobb bytta ut, så det var bare å begynne å røske med seg strømforsyninger
etter ligg google-søking så fikk jeg starta opp denne strømforsyninga. står at den skal levere 47Ampere så skal vel holde for mine ladere pluss naboen sine
ang kjøling til strømforsyninga så der dere på bildene at jeg har laga hull i begge ender på kofferten
ikke noe glansbilde denne kofferten, men blir å lage til en finere en etter jul, da blir det nok sikkert bestillt 2stk 2x200w ladere fra hobbyking.
legger ved noen bilder sånn dere får se hvordan jeg har gjort det
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
tatt liv av han derre med mp3, til neste år skal jeg lage koffert med, mp3, wifi, gps-tracking (i tilfelle den blir stjålet), 7"skjerm med bluray-spiller, lite atomkraftverk på 400A for 12v lading, lader, ja da har jeg vel fått med det meste
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Ikke glem innebygd ovn til å varme Grandisen på stripa.
tenkte å steke pizzaen på det oljefatet vi har på stripa, hive oppi et par modeller (knuste eller ei) å ha ei rist oppå
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
skal holde med 4x200w i min koffert tror jeg, ihvertfall inntil videre.så da er det bare å glede seg et par uker å så bytte ut resten av laderene
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
skal holde med 4x200w i min koffert tror jeg, ihvertfall inntil videre.så da er det bare å glede seg et par uker å så bytte ut resten av laderene
Kommer du med en liten rapport om den laderen når du har brukt den litt?
-Jeg har forgjengeren på1x400w og den kan kun lade med ca 1C, prøver jeg med mer så kutter den. Og den ene kondensatoren inni eksploderte første gang jeg brukte den, så kondensatorene byttet jeg ut med noen som skulle være litt bedre. -Og etter det har den fungert, men som sagt ikke særlig over 1C.
Hadde vært fint å få høre om denne er bedre.
Kommer du med en liten rapport om den laderen når du har brukt den litt?
-Jeg har forgjengeren på1x400w og den kan kun lade med ca 1C, prøver jeg med mer så kutter den. Og den ene kondensatoren inni eksploderte første gang jeg brukte den, så kondensatorene byttet jeg ut med noen som skulle være litt bedre. -Og etter det har den fungert, men som sagt ikke særlig over 1C.
Hadde vært fint å få høre om denne er bedre.
jepp skal komme med tilbakemelding, den skal jo levere 10A så for min sin del så BURDE den klare 2C. den får gode omtaler på hobbyking.
av ren nysgjerrighet: hva slags batterier er det du ikke klarer å lade med mer enn 1C? å evt hvor mange batterier har du kobla sammen?
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Er lenge siden jeg brukte den nå, men såvidt jeg kan huske så gikk det å parallellade 2stk 6S5000mah på 10amp, men ikke et av de samme batterien på 2C(10amp). Samme leksa med mindre pakker som 3 og 5S... Det går en liten stund, så kutter den med melding om input voltage error.
Er lenge siden jeg brukte den nå, men såvidt jeg kan huske så gikk det å parallellade 2stk 6S5000mah på 10amp, men ikke et av de samme batterien på 2C(10amp). Samme leksa med mindre pakker som 3 og 5S... Det går en liten stund, så kutter den med melding om input voltage error.
om den sier input olt error så er det vel at strømforsyninga/bilbatteriet dinn ikke klarer å levere nok strøm til laderen da???
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Nei, har gjort samtidig spenningsmåling med multimeter og laveste målte spenning var aldri under det laderen krever. Og når ingen andre ladere viser noen feil med samme power tror jeg nok at det er laderen som er litt forvirret...
Nei, har gjort samtidig spenningsmåling med multimeter og laveste målte spenning var aldri under det laderen krever. Og når ingen andre ladere viser noen feil med samme power tror jeg nok at det er laderen som er litt forvirret...
inne i menyen så kan du selv justere hvor lav spenningen skal være før den sier ifra, men dette har du vel justert virker det som.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
skal gi tilbakemelding på hvordan disse fungerer etter litt bruk
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment