Unconfigured Ad

Collapse

Ladekoffert

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sveininge
    • Dec 2007
    • 1205

Overlever med kalkulator display
    Min Hjemmeside..

http://sveininge.iflogg.com

Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

Comment

• Hanzo
      • Nov 2005
      • 845

Overlever uten fargefjernsyn også, men nå er det liksom 2014 da. Jeg savner informasjonen i displayet, opplevde en gang at PL8'en begynte å bruke SYKT langt tid på å lade pakkene, kom ikke helt på det før det hadde gått noen batteri, og merka først når jeg begynte å ble i menyen at spenningen hadde droppet til 12V da et PSU hadde død. Jeg går og hovrer over laderen når jeg ikke flyr ute på stripa, og da er informasjone som spenning pr. celle akuratt nå greit å vite, samt hvor mye mAh jeg har dytta inni der. Med Duo står alt dette rett i displayet med en gang.

PL8 funger kjempebra, men jeg ser ingen grunn til å levere en så bra lader med et så SINNSYKT elendig display i disse tider.

Comment

• OlaGB
        • Aug 2007
        • 580

Kan jo (uansett lader) legge inn jeti sensorer for strøm spenning og temp, en jeti rx og ha en jetibox på lomma og, slik Joe Smith lagde seg (ref rcgroups). All info en trenger, i lomma til enhver tid, med muligheter for alarmer ++..

Evnt bare lade og fly
        Ola G Bråten -77
        Sunndal flyklubb avd. Modellfly
        Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
        3DHS Slick 89" Q80-8m
        Jeti DS-16

Comment

• jotto
          • Jul 2007
          • 3060

Jeg har lurt litt på å montere en liten mini-PC med touchskjerm til hver lader på døra til ladeskapet. Da har jeg den feteste lade-skjermen ever med all informasjon - mye fetere enn iCharger
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Hanzo
            • Nov 2005
            • 845

Originally posted by jotto
            Jeg har lurt litt på å montere en liten mini-PC med touchskjerm til hver lader på døra til ladeskapet. Da har jeg den feteste lade-skjermen ever med all informasjon - mye fetere enn iCharger
            Det var en kar som utviklet en slik program for PL8 mot Android, men han fikk endel pes på HeliFreak så han slutte, men det hadde vært en genial løsning. PL8 med et 7" nettbrett til noen hundrelapper.

Comment

• jotto
              • Jul 2007
              • 3060

Originally posted by Hanzo
              Det var en kar som utviklet en slik program for PL8 mot Android, men han fikk endel pes på HeliFreak så han slutte, men det hadde vært en genial løsning. PL8 med et 7" nettbrett til noen hundrelapper.
              Hva fikk han pes for?
              Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• andersand
                • May 2012
                • 2316

jeg så den tråden også, var vel ikke pes, var vel bare dårlig respons, skal vi bumpe den og mekke noe utvikling?

høres ut som noe for jottosoft

Comment

• Hanzo
                  • Nov 2005
                  • 845

De ville vel flytte tråden over til forhandlere selv om softwaren var gratis, pluss at han fikk veldig dårlig respons som jeg syntes var kjempesyn da det virket som et bra produkt med mye informasjon rett på skjermen.

Comment

• RunarSL
                    • Jan 2012
                    • 148

Noen som har link til tråden?
                    Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

Comment

• jijohans
                      • Dec 2005
                      • 1169

-Jim Johansen-
                      Flyklart:
                      Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
                      Under construction:
                      Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

Comment

Working...