Announcement

Collapse
No announcement yet.

lunkent batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lunkent batteri

    lufta heliet mitt en liten lett tur, kjente tillfeldig vis på motaker batteriet, et 1700mah nicad, det var blitt litt lunkent, er d riktig etter to tanker? heliet er en 50 size.
    TZ50
    Raptor 50 se
    T-rex 450 se

  • #2
    Hei
    En 1700mah pakke bør holde 3 til 4 turer, det lureste er å ha en batteritester med deg slik at du vet hvor mange V som er på pakka. Har du en 4.8V pakke og du ladder den fult opp bør det være ca 5.6V på pakka. Du kan fly trygt på pakke ned til 4.8V så begynner det å bli litt mer risky, har hørt folk som flyr helt ned til 4.3V. Selv drister jeg meg ikke til å fly lavere enn 4.6V.

    Hvis du ikke har en lader som du ser hvor mange mah som kommer inn på pakka og du kan lade ut og inn batteriet igjen, så anbefaler jeg deg det på det varmeste. De laderne som følger med radioen kommer til kort.
    Med Vennligst Hilsen
    Sondre Aabø
    www.aircam.no

    Comment


    • #3
      lurte på om d var normalt at d ble lunkent? har måler.
      TZ50
      Raptor 50 se
      T-rex 450 se

      Comment


      • #4
        er vel egentlig ikke normalt at mottaker betteriet blir varmt. har du mange komponenter som trekker mye strøm? digi servoer+++
        men kan uansett ikke skjønne at den skal bli varm.
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #5
          Er jo 5 servo på den, et digitalt... blir ikke så veldig varmt, bare litt lunkent.
          TZ50
          Raptor 50 se
          T-rex 450 se

          Comment

          Working...
          X