Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Nesten helt sikker på at www.elfa.se har det du trenger, om enn ikke på lager idag, men mandag. Det som ikke lagervare, kommer som regel inn neste virkedag. Har selv kjøpt silikonkabel derfra men husker ikke kvadrat.
Tja si det. Er på en Raptor 620SE så kanskje 30 A i snitt med topper på det 3 doble eller mer uten for stort spenningsfall. Følger egentlig bare anvisninger fra ESC produsent som sier 10 AWG
Sliter litt med at mine Align kontakter ikke er store nok lengre.
Hva bruker dere slags kontakter på 6 mm2 ledning og lignende?
Deans har jeg men syns det er noe driit å lodde på så tykk kabel.
Er 6mm bullets tingen?
Anderson Power Poles?
Bruk bullets. 4mm burde vel holde. Han på pluss og hun på minus er visstnok standard på batterisiden. Bruk helst de med dobble plasthylser på batterisiden, f.eks. Graupner sine, så er du godt sikret mot kortslutning. Nå trenger du ikke lengre den y-kablingen som var utgangspunktet for tråden og sparer deg for både ekstra ledning og kontakter .
4 er nok ikke stort nok. Align sine er vel 3,5 og de er alt for små.
Jeg må nok innrømme at jeg allikevel heller mot 10S pakker til dette heliet da jeg tenkte jeg skulle prøve å begrense flyinnkjøpene en stund og heller få litt flytid på disse heliene mine.
Har kjøpt et par nye pakker til Trexen med usedvanlig tykke kabler, trolig 10 gauge som på CC ESC en. Eneste jeg fant hos ELFA i den dimmen med litt fleksibilitet så ut som truckkabel.
Bestilte noen Andersons som jeg vet en del bruker på store oppsett men liker egentlig best bullets så jeg tror jeg får få tak i både noen 4 mm og 6 mm så jeg har til fremtidig satsning også
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment