Announcement

Collapse
No announcement yet.

to esc`r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vinkel på stab..

    ..høres ut som mulig årsak - og her er det muligheter til å bomme under monteringen. Sålangt det eneste punket i monteringen som ikke er "bombesikkert" mht bruksanvisningen. Alt er godt tilpasset og bra forklart men på staben så er det mulig montere noen grader ene eller andre veien uten at det føles feil eller ikke ser bra ut.

    Jeg har bare nestet staben min så lenge for å line opp når jeg prøvemonterer hovedvingen.

    Comment


    • #17
      Anders

      Hei Anders - gidder du å ta et nærbilde av innfestingen av horisontal stab - litt ovenfra og fra siden, delvis forfra - bra forklart.....

      Så går det kanskje an å se litt hvordan staben sitter ift profilen den skal sitte mot på den vertikale staben.

      Jeg kommer til å snore opp og måle mye før jomfru - men har sett mange klipp av Catalinaen, bla på youtube. Der ser den relativt snill ut, men har litt fart i seg. Mye fart i take off og i lufta.

      Comment


      • #18
        Originally posted by obelix View Post
        jeg har 4 stk edf som skal kjøres på 4 celler lipo i en airliner.
        men regulatorene er av typen supersimple 60 a fra hobbycity uten bec er det noe forskjell om jeg bare lar den røde være inni da? siden den ikke skal levere strøm?

        Tor Andersen
        Uten BEC's MÅ de røde plugges i Rx, ellers virker ikke regulatorene.
        Fred Larssen

        Comment

        Working...
        X