Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har en ny Jeti 125A esc hvor det er en tynn og en tykk plusskabel. Her skal sort minus kobles først, deretter den tynne røde som skal ta opp evt gnist også deretter den tykke røde. Er det mulig å lodde tynn og rød sammen siden batteriene allerede har påloddet connectorer og må evt gjøre jobben på nytt igjen?
Du tar ikke livet av ESC'en, men forstår jeg deg riktig så "tar du livet" av gnistfanger funksjonen, noe av hensikten er at den tynne kabelen med motstanden kobles til først slik at energien flytting fra kondensatoren i ESC'en skjer igjennom motstanden - hvis begge er loddet sammen så kortsluttes motstanden og vil ikke gi noe effekt (hindre gnist)
Skal lag et lite bilde som illustrerer - kommer senere...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment