Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fly/Heli Simulator Til Macintosh(Mac)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Flott. Det var godt å høre
    Climber

    Comment


    • #17
      Jeg har ei vanlig MacBook, Leopard, 2gig ram.. Og har lagt inn XP pro.. Men jeg bruker den XPn bare til Aerofly og G4... Og ikke noe annet skal brukes.. Eneste grunnen til at jeg har lagt xp på Macen min, er akkurat G4
      Thomas Molnes
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

      Comment


      • #18
        Det krever mere av maksinen. du bør ha minst 2GB minne og 2GHz(som de fleste har) for å kjøre dette uten problemer

        Man kan modde Phoenix til MAC, men det er kun for de som kan modde .exe filer. Var noe om dette på runryder
        Go Lower! Lower.... To Low!

        Comment


        • #19
          Jeg ser at dere kjører Realflight G4 på mac. Jeg har Macbook Pro, ganske ny, og har installert Windows XP på Parallels. Det står jo i reklamen for G4 at: "Not compatible with Windows NT, Mac platforms or Windows emulators such as Virtual PC on a Mac."
          Stemmer ikke dette da???
          Flisespikkeri er gøy!
          Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
          Dyrøy MFK
          ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
          http://rolv.info

          Comment


          • #20
            Originally posted by lupus49 View Post
            Jeg ser at dere kjører Realflight G4 på mac. Jeg har Macbook Pro, ganske ny, og har installert Windows XP på Parallels. Det står jo i reklamen for G4 at: "Not compatible with Windows NT, Mac platforms or Windows emulators such as Virtual PC on a Mac."
            Stemmer ikke dette da???

            Jo, det stemmer nok.. Men ved å bruke Bootcamp som ligger i Leopard, så er ikke WinXP virtual.. Det blir partisert en del av harddisken, til bruk for XP.. Da funker den partisjonen som en XP-pc...
            Jeg har ikke brukt Paralells, så jeg vet ikke hvordan det virker.. MAn har du en "ganske ny" MBP, så har du vel Leopard? Og da har du Bootcamp..
            Dette funker veldig fint for meg. Jeg har 20gig som jeg bruker til XP og G4. XP delen av harddisken har ikke tilgang til nett, så da slipper jeg å legge inn virus-beskyttelse, og slike ting.. Det er kun G4 den partisjonen blir brukt til.. alt annet er det MAC partisjonen som tar seg av
            Thomas Molnes
            Ålesund og Omegn Modellflyklubb

            Comment


            • #21
              Originally posted by ehaga View Post
              Hei,

              Skal kjøpe meg nye jobb-laptop og har begynt å snuse på MAC. Er det slik at dagens MAC pro ikke har noen problemer med å kjøre bootcamp + windows + Realflight G4.
              Det er ikke noe problem, nei.

              Edit: blingsa litt på sidene, spørsmålet var besvart.
              Last edited by bjeff; 18-05-08, 22:42.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment

              Working...
              X