Announcement

Collapse
No announcement yet.

Canister til DL50?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hjelper fælt det her. Takk for svar Den skal sitte på en Giant U-can-do 3D. Blir spennende å se om jeg får plassert den på et fornuftig sted.
    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

    Comment


    • #17
      Giant u can be gay to

      De er akkurat de flyet eg har DL 50 med tunpipe i/på. Er så stygt de flyet att de betyr ingen ting hvor potten er. Eg digger den modellen da. Har prøvd og legge med bilde av min, har forlenget understelle for og få plass til proppen. De flyr/3D bra og er like lett med dl50 som de er med ein stor nitromotor med apc propp trur eg. har batteri på turtledeck og bensintank på cg, har og chokeservo, alle servoer er standarsize metalgir digitale. De hovrer på litt over tomgang og er stille som fy, kreftene i motoren trenger du ikkje tenke på da de er i overflod meir enn modellen tåler.
      Attached Files
      futuba 18MZ
      Addiction X
      Slick 71" Hacker
      qq Pits Python DZY100
      2.6 Edge extreme compositt, DA85
      3.5 Edge extreme compositt, ZDZ210
      Pike Giant
      Sawex L39 jetcat P60
      Eurosport G-booster 160+
      Trex700 x 2
      Trex 550 CGY750
      Trex500

      Comment


      • #18
        Originally posted by cossy View Post
        De er akkurat de flyet eg har DL 50 med tunpipe i/på. Er så stygt de flyet att de betyr ingen ting hvor potten er. Eg digger den modellen da. Har prøvd og legge med bilde av min, har forlenget understelle for og få plass til proppen. De flyr/3D bra og er like lett med dl50 som de er med ein stor nitromotor med apc propp trur eg. har batteri på turtledeck og bensintank på cg, har og chokeservo, alle servoer er standarsize metalgir digitale. De hovrer på litt over tomgang og er stille som fy, kreftene i motoren trenger du ikkje tenke på da de er i overflod meir enn modellen tåler.
        Hei! Trodde denne modellen kun var påmontert DL50 i statene jeg..:P Har satt sammen flyet, og tenkte jeg skulle lage en byggeblogg av monteringa av motoren, siden jeg ikke fant dette noe annet sted. Har du noen bilder av hvordan du har gått frem? Tips og triks?

        Jostein
        Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

        Comment


        • #19
          turtall...

          Originally posted by cossy View Post
          Vett ikkje turtalett desverre, har vekt i halen og tuner etter den og throtling etter gehør.
          I dag målte jeg turtallet på min DA 50 med MTW canister og PT 23x8 prop, den logget 6720 rpm...
          Har vel kjørt snart 60 liter gjennom denne motoren.
          Svein-Tore Gundersen

          Graupner MC32 Hott V2
          Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
          Sbach 342 DA 50
          3dhs Slick 89 Elektro
          Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
          Jet Legend F-15 (simjet 3000)
          Retrojet 75 (Simjet 1910)
          Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
          Byron Corsair

          Comment


          • #20
            Hvilke lengder kjører dere på bend til dl50 evt. dl55 med canister?

            Noen som har link til en gode nettressurser med info om lenge på bend etc? Vet 3W hadde dette for sine motorer, men får ikke frem denne nettsiden..
            Mvh
            JoE
            Agder Modellflyklubb

            Comment

            Working...
            X