Unconfigured Ad

Collapse

SCUSE Engines

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenolang
    • Jul 2010
    • 2530

    #16
    Hvorfor døde denne tråden??
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment

    • Guest

      #17 Unapproved
      Tror folk ble redd kompressoren og effekten.........
      Eller kanskje det var det alternative drivstoffet???

      Comment

      • alflovvold
        • Sep 2009
        • 5527

        #18
        Jøss, blast from the past. Husker jeg leste over noe av dette en gang i tiden som fersk bruker her og komplett modellfly nybegynner..

        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment

        • Kenolang
          • Jul 2010
          • 2530

          #19
          Originally posted by anders e
          Tror folk ble redd kompressoren og effekten.........
          Eller kanskje det var det alternative drivstoffet???
          Ha ha! Var nok mest effekten tror jeg
          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
          EF Yak-54. 110"
          EF MXS 83"
          GB Yak-55 2,2m

          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
          Takk til:
          Autopartner.se
          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

          Comment

          • Guest

            #20 Unapproved
            Spøker ikke med 47x35 på 12000 O/min
            Søk på et innlegg der han skriver om å glede seg til å reise til Fagernes. Helt rå den også Lurer på om han kanskje skrev 2 sånne Fagernes.poster, men en av dem er meget bra.

            Comment

            Working...