Takk tii Trulsen og troasb!
Men, da puster jeg ut når det gjelder stemplet. Jeg mente dette burde være normalt selv, men mangler erfaring.
OK, hiver det i Ketchup. Hvorfor ikke. Tipper Coca Cola har samme effekten..
troasb: Ja, jeg lurer på hva som er normalt driftstid for en 90-size/700-maskin.
Saken er at alt som er av lager er busted: Main Shaft bearing, Begge clutch bearings, Det ene lagret i blade grip. Mao alle kulelager som utsettes for belastning er dead/gone/oppbrukt. Det var derfor jeg bestemte meg for å sjekke motoren også, siden alt er skrudd fra hverandre uansett. Så, input fra dere er at etter 12 kanner så er det normalt at alt av kulelager må sjekkes? (jeg flyr for øyeblikket bare loffe rundt omkring flyging)
Sukk, da blir det mye vedlikeholdsjobb utover sommeren og høsten....
Virker som jeg må bestille noen kasser med kulelager?
Men, da puster jeg ut når det gjelder stemplet. Jeg mente dette burde være normalt selv, men mangler erfaring.
OK, hiver det i Ketchup. Hvorfor ikke. Tipper Coca Cola har samme effekten..
troasb: Ja, jeg lurer på hva som er normalt driftstid for en 90-size/700-maskin.
Saken er at alt som er av lager er busted: Main Shaft bearing, Begge clutch bearings, Det ene lagret i blade grip. Mao alle kulelager som utsettes for belastning er dead/gone/oppbrukt. Det var derfor jeg bestemte meg for å sjekke motoren også, siden alt er skrudd fra hverandre uansett. Så, input fra dere er at etter 12 kanner så er det normalt at alt av kulelager må sjekkes? (jeg flyr for øyeblikket bare loffe rundt omkring flyging)
Sukk, da blir det mye vedlikeholdsjobb utover sommeren og høsten....
Virker som jeg må bestille noen kasser med kulelager?
Comment