Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Da er plugg #8 bestilt og kjenner jeg TS rett kommer den før helga
Da må jeg bare lime sammen etter krasjen å prøve justeringen etter ny plugg er installert.
Bør jeg da begynne med grunn innstillinga på motoren?
Den inne i tønna 1.5-2 turn ut, og hoved skruen 2-2.5turn ut?
Cessna 182 Relativt knust
Sukhoi-26 XP
ARC Jupiter med en trøblete Rmx .48 nitro
Hangar 9 Twist 60 med .91 nitro
HK Piaget under konstruksjon.
Grunninnstilling er OK. Ikke vær redd for å skru ei halv omdreining på hovednåla men vær mer restriktiv med svære endringer på den andre Full gass er oftest enkelt, så får du ta deg mer tid når du kommer til den andre. Og da må motoren være varm.
PS; hvis du må choke under startene så husk å la den gå på full gass noen sekunder før du begynner å sjekke tomgangsblandinga. Fuel som kan bli liggende i potta kan lure deg, så få blåst den ut.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment