Unconfigured Ad

Collapse

Dagens DLE111 nøtt..fustrasjon - Spøkelsesmotor.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -GAS-
    • Jun 2007
    • 1323

    #16
    Originally posted by Raptor
    Vi kaller det sensor slik at ikke uinnvidde må begynne å google. Hallgiver er mer forenlig med motorkjøretøy.
    Helt i orden, skal holde meg unna dine problemer heretter.
    Christen
    http://jetsofnorway.com/

    Comment

    • -GAS-
      • Jun 2007
      • 1323

      #17
      Originally posted by Raptor
      Vi kaller det sensor slik at ikke uinnvidde må begynne å google. Hallgiver er mer forenlig med motorkjøretøy.
      Helt i orden, skal holde meg unna dine problemer heretter.
      Christen
      http://jetsofnorway.com/

      Comment

      • Raptor
        • Sep 2003
        • 837

        #18
        Originally posted by Eagle
        Kanskje den ikke likte å gå opp 1% i fly størrelse??
        Ja mulig..fikk vel "hetta da"..?
        Last edited by Raptor; 31-10-11, 09:35.
        Mvh.
        Rolv Leirro

        Comment

        • Raptor
          • Sep 2003
          • 837

          #19
          Originally posted by Christen
          Helt i orden, skal holde meg unna dine problemer heretter.
          Jeg forsod godt hva du mente, men andre skal vel også kanskje ha nytte av det? og da er det vel enklest å kalle det som alle oftest kaller det og som enklest er forståelig.
          Last edited by Raptor; 31-10-11, 09:36.
          Mvh.
          Rolv Leirro

          Comment

          • Raptor
            • Sep 2003
            • 837

            #20
            Originally posted by kjetilmh
            Hei

            Har du sjekket for falsk luft ?
            Jepp.. Ikke falsk luft og reed-ventil ser ok ut også.
            Mvh.
            Rolv Leirro

            Comment

            • Raptor
              • Sep 2003
              • 837

              #21
              Originally posted by trowin
              Kanskje du har montert motoren bak-fram, derfor den starter feil vei...
              he heeh morrosam ...................
              Mvh.
              Rolv Leirro

              Comment

              • Litespeed
                • Jun 2005
                • 1064

                #22
                Rusk i forgassern......må renses !
                Øyvind

                www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

                Comment

                • Raptor
                  • Sep 2003
                  • 837

                  #23
                  Gasser er byttet (eskeny) p.g.a dette. Akkurat det samme. Nå er ny sensor bestillt og om løsningen ligger her så sier jeg ifra her.
                  Mvh.
                  Rolv Leirro

                  Comment

                  • Raptor
                    • Sep 2003
                    • 837

                    #24
                    Lovet å komme tilbake til resultat..I går kom ny sensor fra RCPro..Kr. 60,-
                    I dag kjørte jeg motor på bakken godt forankret/fast. Startet og stoppet flere ggr. Etterjusterte gasser fra grunninnstilling osv. Responsen var ok. og motor fulgte servoens hastighet som den bør gjøre. Motor må iallfall ikke vente på servo.

                    Konklusjonen er nå at den er friskmeldt inntil videre. Blir kanskje litt etterinnstilling etter å ha hørt/følt den i lufta til helgen. Jeg har flere modeller og ta av men går som regel aldri videre før ett problem er løst som nå (det er meg) så når er jeg rustet for isflyvning - igjen.

                    Takker for alle hint. tips osv.
                    Last edited by Raptor; 02-11-11, 17:00.
                    Mvh.
                    Rolv Leirro

                    Comment

                    Working...