Hei hupp 
Snart ankommer en GP-88cc (Great power) fra Taiwan. Tzu Chun Lin alias Fergus har utviklet denne sammen med et firma som lager motordeler til yamaha, suzuki, honda osv. Fergus er eier av GP. Fergus er en dyktig pilot som blant annet vant en fly low pris på et stort stevne i Usa. Han er test-pilot for både pilot-rc og goldwing.
Han har utviklet 2 stk motorer og begge har fått veldig bra respons, selv om det ikke er solgt super mange enda
Forholdsvis nytt dette her.
Fine priser også, og 2 ÅRS GARANTI.
Det er GP-88cc som er på tur hit. Den skal testes i AW-edgen fra RCPRO. Den skal i følge Fergus klare å dra det flyet rundt lett.
Han flyr selv en 107'' med den motoren, og den yter meget bra..................
Disse motorene sier han ikke trenger spesielt med innkjøring grunnet matrialene som er brukt. Cheramic/cheramic coating sylinders.
Så med denne komboen bør jo flyet få en grei vekt.
GP-88cc:
9 hp.
2000g
1600-7800 rpm..................den ble vel målt til 6650 på bakken mener jeg i følge det ene bildet på GP-siden. Propell = 27x10.
Pris 650 dollar. Det står at registrerte kunder får rabatt.
Den andre motoren er:
GP-176cc
19 hp
3750g
Pris 1200 dollar. Det står at registrerte kunder får rabatt.
Denne vet jeg ikke så mye om, men har lest og ser at den er sterk
PS: DA-headere passer på disse motorene.
Litt info: GP 88_GP-88_gp-engine - Powered by EMA-Shop
Det er det jeg har nå, men mere info og bilder kommer

Snart ankommer en GP-88cc (Great power) fra Taiwan. Tzu Chun Lin alias Fergus har utviklet denne sammen med et firma som lager motordeler til yamaha, suzuki, honda osv. Fergus er eier av GP. Fergus er en dyktig pilot som blant annet vant en fly low pris på et stort stevne i Usa. Han er test-pilot for både pilot-rc og goldwing.
Han har utviklet 2 stk motorer og begge har fått veldig bra respons, selv om det ikke er solgt super mange enda

Fine priser også, og 2 ÅRS GARANTI.
Det er GP-88cc som er på tur hit. Den skal testes i AW-edgen fra RCPRO. Den skal i følge Fergus klare å dra det flyet rundt lett.
Han flyr selv en 107'' med den motoren, og den yter meget bra..................
Disse motorene sier han ikke trenger spesielt med innkjøring grunnet matrialene som er brukt. Cheramic/cheramic coating sylinders.
Så med denne komboen bør jo flyet få en grei vekt.
GP-88cc:
9 hp.
2000g
1600-7800 rpm..................den ble vel målt til 6650 på bakken mener jeg i følge det ene bildet på GP-siden. Propell = 27x10.
Pris 650 dollar. Det står at registrerte kunder får rabatt.
Den andre motoren er:
GP-176cc
19 hp
3750g
Pris 1200 dollar. Det står at registrerte kunder får rabatt.
Denne vet jeg ikke så mye om, men har lest og ser at den er sterk

PS: DA-headere passer på disse motorene.
Litt info: GP 88_GP-88_gp-engine - Powered by EMA-Shop
Det er det jeg har nå, men mere info og bilder kommer
Comment