Canada produserer ikke YS.
Unconfigured Ad
Collapse
Hvor er det best og kjøpe seg YS 175 CDI?
Collapse
X
-
Rc-Japan er vel så nærme man kommer YS direkte. Ang motorfeste,så produserer Merle Hyde for salg hos Central Hobbies i Canada.
Kjenner dessverre ikke til nevnte diffuse mellomledd.Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
ArnsteinComment
-
Hehe, der ser du! Har levd i "trua" i alle disse år... Har jo ikke forstått hvorfor YS'ene mine er laget i smijern og tannpirkere??Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
Da har jeg kjørt en tank på bakken med 15/20 fuel for innkjøring og vært i lufta noen turer med 23/15 fuel. Motoren er jo helt vanvittig letstartet og har en fantastisk stabil tomgang på 1240 RPM. Den er nokk kansje ikke riktig så mye kraftigere en 160 motoren som en skulle få inntryk av når en leser om den. Den drar en APC 20x10W til 6500 RPM på bakken og flyr fint med den. Men med den propellen savner jeg YS akselrasjonen blir litt som 2t bensiner bruker litt tid på og få fult turtall. Har nå satt på en APC 20x8 og da komm akselrasjonen. Skal bestille meg en MEJZLIK 20X8 CARBON PROPELL blir sikkert bra. Men det vil i praksis si at den kun drar 1" større propell en 160 motoren. Noe av det fineste med denne motoren er jo at alt som heter detonering og denslaks ikke eksisterer en kan strupe den ned på nåla til den stopper uten antydning til bråstopp eller ulyder. Og ikke minst handstarte den uten fare for og miste fingrene.Last edited by bardp; 09-06-13, 13:33.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment