Er på jakt etter 60 - 70 cc twin til en 50cc kjærre. Med tanke på fremtidige 50 - 60 cc modeller (som fks EF Extra) kunne jeg tenke meg en motor litt friskere enn DLE60.Ser at DA og muligens 3W er på tur med noe, men veit noen om noen av disse snart er på tur til å slippes for salg? Er det ellers noe annet der ute som kunne vært av interesse som jeg har oversett?
Unconfigured Ad
Collapse
60 - 70 cc Twin?
Collapse
X
-
MLD70 70CC Twin Cylinder Gas Engine updated version with new CDI - See more at: MLD70 70CC Twin Cylinder Gas Engine updated version with new CDI and New Metal Reed Valve [MLD70] - $479.00 : www.sdshobby.comComment
-
Ville droppet den MLD`n du hvis du vil ha noe som funker i lengden.. hehe.. lest altfor mye drit, riktignok ikke testet selv.
Elektro..?!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Hei
Hva med Roto 70?
Er Modelsport som har, riktig nok ikke lagervare, via JP i EnglandComment
-
Denne går bra. Den drar en Mejzlik 24*8 helt greit... Men... Ikke f... At jeg får den til å throttle helt reint. Alt er sjekket og jeg står igjen med eksosen. Jeg veit det er den som trøbler fordi med pitts pottene går den helt nydelig.
Har sveiset header selv som samler sylinderne sammen i en Y og fører de inn i en Proflow medium potte. Det er lagt flid i headeren som er 27 cm lang. "Y"en er sveiset inn så nærme canisteren som mulig for i størst mulig grad forhindre eksospulering tilbake til motor, med dette ser likevel ut til å være problemet. Noen som har noe godt forsalg til utbedring av dette uten å gå over til to separate anlegg? Dette hadde selvfølgelig vært best men da må mye ombygging til, for det er for trangt i tunellen...Hangaren full av drit...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment