If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Evolution 7-cylinder 260cc 4-stroke gas radial engine
Noen som kjenner til denne motoren eller har synspunkter på den?
Satt og funderte på om jeg skulle kjøpe en slik og montere i 40% Pilot Yak 54 som ligger i kjelleren isteden for 3W 200B2 motoren jeg egentlig hadde tenkt og bruke.
Litt lite å finne på den ennå. Moki er jo ikke akkurat feilfrie og har tidvis hatt endel tenningsproblener og ujevn distribusjon av bensin med utslag i store temp forskjeller på sylindrene. Jeg kjører pumpe på min og god baffling, da har min malt nydelig
____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no
Gleder meg bardp, vurderte denne selv i min Carf Thunderbolt men siden det var så lite brukertester så sto jeg over. Det de fleste brukerne konkluderer med er ingen tenningsproblener og lavere driftstemperatur, noe som Moki sliter med om man ikke baffler veldig godt.
____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no
Slik ble det med covlingen på plass. Motorbukken er kappet 30mm og covlingen er kappet 20mm i lengden slik at vekta kommer lit lenger bak. Nå er det 26mm mellom propell og covling.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment