Announcement

Collapse
No announcement yet.

3w110cc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3w110cc

    noen som har forslag hvor det er best å handle 3w motorer?

  • #2
    Vinni i lotto nå eller.
    Neida, bare tuller, kunne godt tenk meg en selv jeg, men syns dem er litt dyre.

    Send en mail til Geir Flesche, så får du sikkert en grei pris av han. Med tanke på service, ville jeg handlet hos han.
    Last edited by Tertitten; 21-11-14, 05:18.
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

    Comment


    • #3
      hehe ja er dyre. vurderer bare.. var så uheldig att jeg bestilte meg en extreme flight extra 104" i går

      så da må jeg se å vurdere på utstyr. blir en liten montering tråd ettervert

      bare å komme med tips andre å. kan godt være utlande

      Comment


      • #4
        Sånn da?

        Click image for larger version

Name:	rubber-band-airplane.png
Views:	1
Size:	11.2 KB
ID:	609790
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          Mister Flesche er jo bunnsolid å handle via, samt en hyggelig kar, så sikkert lurt å gå den veien!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #6
            Originally posted by alflovvold View Post
            Mister Flesche er jo bunnsolid å handle via, samt en hyggelig kar, så sikkert lurt å gå den veien!
            han hadde ikke på lager. å ser ut som jeg sparer 3500 v å handle fra utlande ,forhold til prisen som flesche ga. så da er valget egentlig enkelt for meg men må sjekke opp lit mer.

            Comment

            Working...
            X