Unconfigured Ad

Collapse

Innkjøring av 4 T

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gisle
    • Dec 2005
    • 575

Originally posted by Motorboy
    Øk tomgangsturtallet littegran for å holde varm og annen alternativ øk nitro til 15%. Fordi 4 takter tenner annenhver omdreining og klarer ikke å holde glødepluggen varm nok i vinteren.
    Skal til Hobby Norge over helga når jeg har komet hjem fra en tysklandstur i helgen + et par dager. Da blir det kjøpt 15% nitro og castroolje Tenker vi venter med mer kjøring og justering til da
    Gisle Ranum
    Trondheim
    "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

Comment

• Gisle
      • Dec 2005
      • 575

Hobby Norge fiksa biffen. Castor olje og 15%/15% nitro ble kjøpt i dag.
      Blanda i 3% Castorolje og fylte tanken. Slite litt med at når jeg tar av gløderen slukner motoren. Satser på at det skyldes litt fet blanding og kald luft. Ble bra dette nå jeg justerer hoveddysa. Justere også litt på tomgangsdysa. Gikk lenge på tomgang uten problemer. Fikk etter en stund plutselig problemer. Akkurat som om noe gikk tett. Hosta og harka og fikk ikke throttla. Så gikk det plutselig over og alt ser ut til å gå mye bedre. Gikk et par minutter på tomgang uten problemer. Nå skal jeg en tur til Tyskland. Håper på nysnø til jeg kommer hjem så får vi prøve å få på flottørene og få fuglen i lufta der det hører hjemme og se om den overlever jomfruturen.

Gisle Ranum
      Trondheim
      "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

Comment

Working...