Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Øk tomgangsturtallet littegran for å holde varm og annen alternativ øk nitro til 15%. Fordi 4 takter tenner annenhver omdreining og klarer ikke å holde glødepluggen varm nok i vinteren.
Skal til Hobby Norge over helga når jeg har komet hjem fra en tysklandstur i helgen + et par dager. Da blir det kjøpt 15% nitro og castroolje Tenker vi venter med mer kjøring og justering til da
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
Hobby Norge fiksa biffen. Castor olje og 15%/15% nitro ble kjøpt i dag.
Blanda i 3% Castorolje og fylte tanken. Slite litt med at når jeg tar av gløderen slukner motoren. Satser på at det skyldes litt fet blanding og kald luft. Ble bra dette nå jeg justerer hoveddysa. Justere også litt på tomgangsdysa. Gikk lenge på tomgang uten problemer. Fikk etter en stund plutselig problemer. Akkurat som om noe gikk tett. Hosta og harka og fikk ikke throttla. Så gikk det plutselig over og alt ser ut til å gå mye bedre. Gikk et par minutter på tomgang uten problemer. Nå skal jeg en tur til Tyskland. Håper på nysnø til jeg kommer hjem så får vi prøve å få på flottørene og få fuglen i lufta der det hører hjemme og se om den overlever jomfruturen.
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment