Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har en ggt15 motor som har fungert bra, til i dag. Startet opp og til værs bar det. Motoren begynte å fuske og stoppet etter 1:30 i lufta, akkurat som om den var tom for bensin. Sjekket alt og kjørte den i et minutt på bakken uten problem. Opp igjen og samme skjedde. Plukka ut tank og slanger, alt så fint ut. Enda en tur, samme greie. Startet tvert etter hver gang. Mere kjøring på bakken, fin på aks og tomgang/full gass.
Skal ikke se bort i fra at dette er vær-relatert nei, en ting er at dette er glow-gas hvor du ikke får hjelp av tenningsanlegg, men gasseren sitter foran sylinderen og er muligens mer utsatt for ising.
Såfremt du holdt modellen i forskjellige vinkler på bakken og den gikk som den skulle da, så tenker jeg det kan skyldes vær og utetemperaturen.
Bruker du vanlig 95 oktan eller alkylat?
Bruker alkylat. Hadde ikke modellen inverted på bakken, men bortimot alle andre retninger. Går som ei kule da,..
siste deadsticken jeg hadde lå jeg på halv gass å sirkla og venta. Virka helt uavhengig av modellretning opp/ned
Vi får prøve å kjøre den litt rikere, og bytte pluggen. Men det er nok mulig at det rett og slett var for kaldt med minus 8 grader den dagen. Pluggen så normal ut, litt hvitbelegg.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment