Kjørte gjennom en tank på en ny Irvine 53 idag montert på en Tai-Ji.
Motoren er montert med sylinderen ned, har nesten ikke noe valg med standard potte, tankplassering er også bestemt får ikke gjort noe med denne.
Registrerte drypping fra forgasseren, noe som er naturlig iom att fuelnivået i tanken vil bli liggende høyere enn forgasseren.
Ser for meg ett mulig problem med flooding, spesielt ved lengre tids kjøring på lavt turtall, og sur halvvarm motor.
Liker uansett ikke fuelsøl
Er det en mulighet og legge opp fuelslangen i en sløyfe som en "vannlås" eller er dette og be om problemer
Noen som har erfaring eller synspunkter.....venter spent?
Satser på att noen i dette utmerkede fora kan komme med noen bevingede gullkorn.
Dette kan jeg umulig være den første som har opplevd
hehe i løpet av helga vet jeg vel for da skal den etter planen ha vært på vingene.
Motoren er montert med sylinderen ned, har nesten ikke noe valg med standard potte, tankplassering er også bestemt får ikke gjort noe med denne.
Registrerte drypping fra forgasseren, noe som er naturlig iom att fuelnivået i tanken vil bli liggende høyere enn forgasseren.
Ser for meg ett mulig problem med flooding, spesielt ved lengre tids kjøring på lavt turtall, og sur halvvarm motor.
Liker uansett ikke fuelsøl
Er det en mulighet og legge opp fuelslangen i en sløyfe som en "vannlås" eller er dette og be om problemer
Noen som har erfaring eller synspunkter.....venter spent?
Satser på att noen i dette utmerkede fora kan komme med noen bevingede gullkorn.
Dette kan jeg umulig være den første som har opplevd
hehe i løpet av helga vet jeg vel for da skal den etter planen ha vært på vingene.
Comment