Jeg har en Sapac sender til mitt Wilga 2000 fly. I denne senderen er det ikke rom for batteripakke, man setter batteriene på rekke ved siden av hverandre. Men det er inntak for laderledning på den. Dette gjelder også senderen jeg har til mitt LamaV3 helikpoter. Jeg lurer på: om jeg kjøper oppladbare batterier (Biltema etc.) 1,2V AA f.eks 1800mAh, kan jeg da bruke en lader som jeg kopler til senderen, akkurat som man skulle gjort det med batteripakke? Om dette går finnes det ladere på Biltema, Clas Ohlson e.l som har slike? Det blir så dyrt å kjøpe f.eks to hurtigladere, og 16 oppladbare batterier for å hele tiden ha senderen opperativ.
Har lagt merke til at senderen til Lama V3 helikopteret suger strøm. Er dette p.g.a senderen eller er det p.g.a helikopteret? Jeg vurderer å flytte krystallen over til Sapac senderen min i steden for. Den har ikke slukt batterier når jeg har flydd med Wilgaen, men mulig den vil gjøre det når jeg flyr Lamaen.... noen som vet dette?
Har lagt merke til at senderen til Lama V3 helikopteret suger strøm. Er dette p.g.a senderen eller er det p.g.a helikopteret? Jeg vurderer å flytte krystallen over til Sapac senderen min i steden for. Den har ikke slukt batterier når jeg har flydd med Wilgaen, men mulig den vil gjøre det når jeg flyr Lamaen.... noen som vet dette?
Comment