Unconfigured Ad

Collapse

Multiplex 2,4 Ghz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thorodd
    • Oct 2005
    • 52

På Multiplex internettsider finnes priser på og god info om oppgradering av Royal Evo, og priser og detaljer om M-Link (2,4Ghz produkter). Også på engelsk.

Det er en del høye bølger på de tyske foraene om priser, men "veil ut" fra Multiplex er ikke det samme som de relle gateprisene når produktene endelig er klare for salg.

Hva posten i Tyskland angår, har jeg et par dårlige opplevelser (jeg bor i Tyskland). Jeg har opplevd at korrekt adressert post er gått i retur til avsender.
    Jeg har også opplevd at et brev fra norge har tatt mer enn 3 uker, hvor eneste feil var et siffer i postnummeret.

Ellers burde de ikke by på de helt store problemen å kjøpe Multiplexprodukter fra en tysk forhandler (kan f.eks. anbefale Staufenbiel, som har både gode priser og fornuftig service: http://www.modellhobby-shop.de/ Priseks: Royal Pro 12 koster € 469,-, noe som betyr ca. NOK 4.286,- + frakt inklusiv norsk moms med € 1,- = NOK 8,70 som er cirka dagens kurs.)

Comment

• Soarer
      • Mar 2005
      • 1856

Originally posted by joo
      Lurer på om 4-ch expanderne kosta rundt 40E... Gjør 4000 om fra 12 til 16 kanaler, og 3030 får 13 kanaler.
      !!! Visste ikke at en Profi kunne oppgraderes til 16 kanaler.. Det er jo glimrende nytt!
      Kan du forklare litt om det, den har jo ikke software til det idag. Jeg har en 3030 liggende også som jeg egentlig hadde skrinlagt, men som kanskje får nytt liv nå

Jeg handler MPX utstyr her, men for det meste mottakere : http://www.modelspot.com/
      Last edited by Soarer; 12-02-09, 16:25.
      Mvh
      Gudmund

Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
      Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

Comment

• Tor
        • Jan 2007
        • 27

Jeg kan da si hvordan "importøren" funger. Har prøvd hvordan det er med reparasjon på min profi 4000, gjennom Hobyco. Det er ikke den servicen som en kan vente av importøren av merket. Den ble levert 4.7.08 og det gikk nesten 4 måneder før jeg fikk den tilbake. Og da manglet det papirer på arbeidet, den har jeg purret på gjennom den lokale forhandleren og Hobyco. Den har jeg ennå ikke fått. Så lenge jeg ikke vet hva som er gjort med den, så tør jeg ikke å ta den i bruke. (Har kostet meg 25000.- i fly med utstyr.) Må vel sende den inn igjen, hvis jeg ikke får svar fra Mutiplex da.
        Tor Midtlund

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

[QUOTE=Soarer;205882Kan du forklare litt om det, den har jo ikke software til det idag. Jeg har en 3030 liggende også som jeg egentlig hadde skrinlagt, men som kanskje får nytt liv nå[/QUOTE]
          Hei Gudmind. Sjekk denne: http://www.multiplex-rc.de/hp/produk...sp?lfdnr=75810 Usikker på evt krav til programmering...

Jeg handler på Andy`s hobbyshop i Memmingen. Et funn siden jeg er der i strøket noen ganger hvert år.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...