Hei!
Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet?
Jeg har Futaba 10C radio, med en R606FS mottaker.
Problemet er at den ene servoen lever sitt eget liv (Hitec HS125 MG)...
Når jeg sitter å setter opp flyet med de utslag som skal være og setter de forskjellige servoene i "senter" eller balanserorene i null. Begynner den ene (kanal 6) i mottakeren og bevege seg.. Den trekker seg lenger og lengre nedover.
Jeg sub trimmer tilbake, og etter et par min skjer det igjen.. Når jeg tar av/på strømmen havner balanseroret skjeldent på samme sted uansett om det var "spot on" når jeg tok strømmen...
Begge antenne står ut av flyet. Problem servoen er byttet med en ny uten noen forandring.
De andre to servoene i flyet er helt normale.
Hva kan dette være?
Kan det være mottakeren?
Eller kan det være støy på 2,4 ghz båndet som gjør dette. Jeg sitter i en blokk midt i byen.
Dette er bare helt utrolig frustrerende.......
Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet?
Jeg har Futaba 10C radio, med en R606FS mottaker.
Problemet er at den ene servoen lever sitt eget liv (Hitec HS125 MG)...
Når jeg sitter å setter opp flyet med de utslag som skal være og setter de forskjellige servoene i "senter" eller balanserorene i null. Begynner den ene (kanal 6) i mottakeren og bevege seg.. Den trekker seg lenger og lengre nedover.
Jeg sub trimmer tilbake, og etter et par min skjer det igjen.. Når jeg tar av/på strømmen havner balanseroret skjeldent på samme sted uansett om det var "spot on" når jeg tok strømmen...
Begge antenne står ut av flyet. Problem servoen er byttet med en ny uten noen forandring.
De andre to servoene i flyet er helt normale.
Hva kan dette være?
Kan det være mottakeren?
Eller kan det være støy på 2,4 ghz båndet som gjør dette. Jeg sitter i en blokk midt i byen.
Dette er bare helt utrolig frustrerende.......
Comment