Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hitec servoer til "riktige" priser...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Illusion View Post
    Dritkult!
    Nei, fytti rakkern! Er det ikke nok ekle vesener her i verden fra før!? Da kan da ikke være nødvendig å konstruere flere.
    Men neida, den ser imponerene ut, om enn litt ekkel. Musikken derimot, den var forferdelig!

    Comment


    • #17
      Stili prosjekt dette her
      Hvorfor er du absålutt nødt å ha hitec??????
      Hvorfor ikke gå for sterke HD servoer?? selges hos hobbycity til en latterlig lav pris i forhold til hitec.
      De er sterke gode og presise og ikke minst pålitelige..

      Lykke til med prosjektet ditt

      Moral preik er som reklame for meg man leser det man vil lese hihi... neida enig med begge parter jeg,
      har man lite penger må man få lov å handle billli og snyte litt på staten, men har man masse penger derimot skal man betale gledelig til staten, for når det gjelder RC så vil jeg bare si ALLE SKAL FÅ....

      Ps: jeg støtter begge deler

      Tor Andersen
      Last edited by obelix; 25-11-09, 22:40.
      Oi en perfekt landing

      Comment


      • #18
        Originally posted by obelix View Post
        .......Hvorfor er du absålutt nødt å ha hitec??????
        Hvorfor ikke gå for sterke HD servoer?? selges hos hobbycity til en latterlig lav pris i forhold til hitec.
        De er sterke gode og presise og ikke minst pålitelige.....
        HSR-5xxx servoene til Hitec støtter fra fabrikken 180 grader armbevegelse ( 500us - 2500us)
        Skal jeg ha denne funksjonen på HD-servoene så må jeg bygge dem om.

        Hadde jeg valgt en low cost versjon så hadde jeg endt opp med HS-645 eller tilsvarende fra HD

        Prosjektet er litt på hold - venter på tilbakemelding fra Micromagic angående neste versjon av hexapod mekanikken.

        Dert blir garantert en bygge blogg, her eller i et annet fora.
        Last edited by Quadrocopter; 26-11-09, 18:43. Reason: Rettet 625 til 645

        Comment

        Working...
        X