Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kvalitet PowerHD??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    hadde en mustang med power hd og to begynte å skjelve med life kasta jeg og alle i søpla. derimot har jeg gode erfaringer med pålitelig egen til noen blue bird servoer selv om de bråker og sentrerer dårlig.

    Comment


    • #32
      Generelt så er vel billig servoer greie til "søndagsflyging" men egner seg lite i fly/heli hvor presisjon og holdbarhet teller. Har man først begynt å bruke presisjonsservoer så merker man stor forskjell.

      Jeg ville personlig aldri ha valgt billig servoer i fly som skal flys presist eller bli utsatt for stress. Senest så byttet jeg ut en Hitec 965 (analog) på min Sonic da den ikke sentrerte godt nok. Hadde den på haleror og der måtte jeg hele tiden trimme et knepp eller 2 når jeg tok første flyturen. Den servoen hadde ca 80 flights og synes aldri den har vært presis.
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment


      • #33
        Både av dette forumet og tilsvarende tråder på FG og RCuniverse er jeg overbevist om at det er flere feil pr, la oss si, 100 stk PowerHD- servoer enn tilsvarende i Hitec/Futaba. Virker som det er en viss konsensus om dette jevnt over. Kjøpte nylig 8 stk av PowerHD sine 31kg digitalservoer, men tør ikke sette de inn i det aktuelle flyet(!).. Som det stod på FG; pay less, expect less and be happy.
        Geir


        3D plane - 1D brain

        Comment

        Working...
        X