Unconfigured Ad

Collapse

lage nye servokontakter, hva av utstyr trengs?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flarssen
    • Jan 2005
    • 1842

Originally posted by torgust
    Enig.
    Og siden jeg kan være litt virrete har jeg løst dette ved å lage en standard forlengerkontakt som jeg bruker som mal når jeg lager nye kontakter. Funker for meg i alle fall
    God idé!!!
    Fred Larssen

Comment

• flarssen
      • Jan 2005
      • 1842

Originally posted by Genic
      I tillegg vil jeg anbefale en avisoleringstang
      f.eks
      http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6545
      Billigere fra Biltema(!). Fungerer overraskende bra disse.
      Fred Larssen

Comment

• spewster
        MFN Skribent
        • Aug 2007
        • 1134

Originally posted by flarssen
        Billigere fra Biltema(!). Fungerer overraskende bra disse.
        http://www.biltema.no/no/Verktoy/Han...soleringstang/
        Tenna er enda billigere
        Stian Håvak (82)
        Fly low or crash trying!

MFN @ Facebook - Like!

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Har hatt avisoleringstenger, men brukte dem aldri... En god avbiter gjør en god jobb, men jeg ser at de fleste bruker dem feil veg når de skal avisolere.
          Jeg har lagt mange hundre kilometer med kabel gjennom årene, har jeg ikke min gode avbiter er jeg hjelpeløs
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Øyvind M
            • Oct 2008
            • 837

har noen hatt problemer med at servocity er trege til å sende? bestilte på mandag, men ikke hørt noe mer fra de. fulgte instruksene på deres hjemmeside: sendte mail til sales, så fikk jeg tilbake mail, og etter jeg betalte, sendte jeg mail til orders@servocity.com med paypal kvittering. prøvd å kontakte de, men ikke noe svar
            dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
            Løten MFK
            Stay Frosty

Comment

• Viggkri2
              • Nov 2005
              • 1048

Jeg bestillte en pakke derfra for ett par måneder siden, gikk helt greit det, ca 3 uker før det var på døra.

Viggo

Comment

• Skartun
                • Aug 2008
                • 231

Originally posted by Øyvind M
                har noen hatt problemer med at servocity er trege til å sende? bestilte på mandag, men ikke hørt noe mer fra de. fulgte instruksene på deres hjemmeside: sendte mail til sales, så fikk jeg tilbake mail, og etter jeg betalte, sendte jeg mail til orders@servocity.com med paypal kvittering. prøvd å kontakte de, men ikke noe svar
                Hørt noe mer? vurderer denne tangen selv. Hvor bestiller folk kontakter og kabel forresten?
                Rolan Skartun

Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

http://www.sognmodellfly.com

Comment

• Øyvind M
                  • Oct 2008
                  • 837

ringte idag, skulle visst bli sendt ut denne uka. synes det var ganske begrederlig. får håpe det er imorra, da er det "ok"
                  dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                  Løten MFK
                  Stay Frosty

Comment

• Skartun
                    • Aug 2008
                    • 231

hvor mye ble det i frakt?
                    Rolan Skartun

Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

Comment

• Øyvind M
                      • Oct 2008
                      • 837

grisedyrt. de skulle ha 35 dollar
                      dx7

Løten MFK
                      Stay Frosty

Comment

• Skartun
                        • Aug 2008
                        • 231

Fikk du tanga di? lurer på om jeg skal prøve meg på en slik jeg også. Hvor bestiller du kontakter?
                        Rolan Skartun

Comment

• torgust
                          • Aug 2005
                          • 842

Servokontakter bruker jeg å bestille på hobbyking. De er helt greie og til en hyggelig pris.
                          http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=9639
                          Som vanlig i backorder, men om du legger inn bestillingen så sender de dem så fort de kommer inn på lager igjen.

Kabel bestiller jeg fra hansen hobbies. Det var den eneste plassen jeg har funnet som selger i litt lengre lengder enn 1 mtr og sånt.
                          Mvh
                          Torbjørn Gustafson
                          www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• Øyvind M
                            • Oct 2008
                            • 837

fikk den lille juleaften. ikke akkurat raskeste servicen, men etter jeg ringte og etterlyste, sendte de dagen etter.
                            har kjøpt kontakter fra hobbycity jeg. håper de er bra
                            dx7

Løten MFK
                            Stay Frosty

Comment

• Funnypark
                              • Jul 2008
                              • 176

Bare sånn til info...

Jeg har den Texon-tanga de selger på RcPro, NM og elefun. Den fungerer helt greit forutenom at det minste "hakket" på denne tar kabel mellom 22 og 24awg. Jeg opplever at den ikke er brukbar til 26awg (må lodde i tillegg). På indoorfly brukes det jo gjerne 26-32 awg kabel og siden Hansen-tanga tar inntil 30awg så dekker den dette behovet bedre enn Texon.

Comment

Working...