Kjøpte en drøss med DS 8325HV- servoer fra Hobbyking, men kom etterpå (selvfølgelig) til å tenke på hvilke servoarmer som passer. Har i en årrekke brukt SWB sine. Er det Futaba-spor som passer??
Unconfigured Ad
Collapse
Power HD - Servoarmer??
Collapse
X
-
-
Comment
-
Jeg bruker swb futaba sine på mine HD servoer. De passer, men det går rimelig trangt å få de på=)Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
Ja, skulle nesten ikke tro de passet. Jeg pleier å utvide de litt i sprekken ved kransen med en liten skrutrekker (bare bittelitt), så er de litt lettere å entre. Det positive er at jeg har til gode å se eller høre at de har glippetImpulskjøpte noen siderorsarmer fra hobbyking, HobbyKing Online R/C Hobby Store : CNC Alloy Double Servo Arm X-Long (Futaba)
men jeg tror søren ikke jeg tør å bruke dem, så det blir vel SWB hela vegen.Geir
3D plane - 1D brainComment
-
Følger det ikke med servoarmer?
Skal 'de' lure oss på dette også?????? Akkurat som vekt og mål på batterier.
Tom Roy
frustrert over kundebehandlingen i kinaTom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyereComment
-
Ja, skulle nesten ikke tro de passet. Jeg pleier å utvide de litt i sprekken ved kransen med en liten skrutrekker (bare bittelitt), så er de litt lettere å entre. Det positive er at jeg har til gode å se eller høre at de har glippetImpulskjøpte noen siderorsarmer fra hobbyking, HobbyKing Online R/C Hobby Store : CNC Alloy Double Servo Arm X-Long (Futaba)
men jeg tror søren ikke jeg tør å bruke dem, så det blir vel SWB hela vegen.Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
HexacopterComment
-
5 liter er jo noe turer det, da, så de er sikkert helt tipptopp. Jeg vart litt skræmt etter at det ble kjent at armene fra Miracle ikke holdt mål. Har alltid brukt SWB og "If it`s working don`t fix it" eller noe sånt.. Bra hjemmeside du har, forrestenGeir
3D plane - 1D brainComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment