Unconfigured Ad
Collapse
Ny radio fra Multiplex!
Collapse
X
-
Ja jeg synes det
Ikke noe krom og bling, akkurat slik jeg liker det.
Og displayet er plassert på toppen av radioen slik det bør være. Praktisk at remmen ikke er i veien om man må gløtte ned.
Nå er jeg Multiplex "fan boy" daComment
-
Enig med Nitro, og jeg har ingen Multiplex-radioer. Designen på radioer er ofte så grønnjævlig harry at MultiplexŽ lutheranske, grå og litt triste stil virker forfriskende. Hvorfor kan ikke plast forsøke å se ut som plast? Det ser jo fortsatt ut som plast selvom den forsøker å se ut som krom.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Endel info om radioen finnes her:
Jan Eric Klausen
Forus RC KlubbComment
-
Enig ang. at det er fint å se noe med lavere bling-faktor!
Minner meg dog om en mørk utgave av en gammel 80/90 talls spillkonsoll 'alla Dreamcast / Playstation1 mm.
Men det viktgste er jo hvordan den funker for folk!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Farsken å, mulig den må på lista nå, synes jo at Graupner kom seg med MC 32, Jeti DC-16 og Spektrum med DX10t som er litt mer bling
Ellers så virker min Royal EVO fremdelses på 35 mHz....med displayet synlig på toprent og ryddig er greit for en halvung kar på 44.
i gml dager hatet jeg å tørke av Futaba radioen min, det ble altid dieselfuel på den selv om jeg tørket av meg etter oppstart av grokkeren. Vi sto vel i eksosen før flyet ble kastet av gårde
Nå flyr jeg elektro så det problemet er løst. Dagens fly er nå utstyrt med glasscockpit som det heter, og ser mye ryddigere ut en de gml flyene med masse instrumenter "over alt". Om det er det de andre Radio merkene prøver å imitere??
Nå virker det som om Futaba Fasst system har minst krøll ved forstyrrelser (Jet gutta flyr det tror jeg) flyet bør helst gjøre det du ber om.
Å skal jeg ha litt bling må det bli en GUL Multiplex CockpitLast edited by Sundtair; 02-02-12, 10:15.Mvh Andreas
Stevensaero, glede i noen balsaflak.
PCM.at mye glede i litt carbon
Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUMComment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment