Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Lurer på å kjøpe en kompis sin spektrum dx8. Denne kjøpte han med en gang den kom ut, så regner den må sendes på service pga produksjons feilene på di første modellene. Men han har ikkje merket noe til det da.
Hva er den grei pris å betale for denne? Det følger med mottaker, sender batteri og ladder
Har sjekket id nummeret på senderen, og det er en av du som er kalt tilbake av spektrum pga produksjonsfeil. Noen som vet hva feilen er? Er det trygt å bruke den?
Det er ett firmware problem som kan medføre HOLD på disse mottakerne:AR500, AR6100, AR6100E, AR6110, AR6110E, AR6200 and AR6300.
Den recallen var forøvrig ikke bare rettet mot dx8, men også DX7/DX6i/DX5e/DX4e JRP9503 og JRP9303.
Noen av de første dx8ene fikk problemer med potensiometrene, men slett ikke alle.
Min er f.exs av det første partiet smallsize fikk inn og jeg har aldri hatt noen problemer med den. Har vært en kjemperadio for meg.
Jeg bruker min mot en ar6255 og en ar8000 mottaker, så jeg har ikke en mottaker som er listet blandt de med problemer.
P.S: har den ikke vært inne for firmware update så er det ett prute-grunnlag mener jeg.
Tror du skal forvente det fort tar 1-2 mnd på en sånn oppdatering før du får radioen igjen.
Nyprisen på radioen er vel 3600 på den hvis jeg husker rett.
Du får forøvrig en dx7s for 2600 med en ar8000. Den er egentlig en strippet dx8. 1 kanal mindre og litt mer begrensinger i software mener jeg.
Dx8 kom med en ar8000 og en tm1000 når du kjøpte den for 3600.
AR8000 koster en tusenlapp alene og tm1000 koster 600 kr. Får du ikke de med synes jeg det er ett veldig dårlig kjøp. Da er det mer lønnsomt å kjøpe en ny dx8 mener jeg.
Hvis du ikke får med telemtrimodulen så vil jeg ikke si at 2500 er en kompispris akkurat. Synes egentlig ikke det er det om den er inkludert heller, 2500 er vel maks av hva jeg ville betalt en fremmed for en komplett, brukt DX8.
Min DX8 skal også eeegentlig inn for update, men ikke F om jeg gidder vente i 2mnd. Løsningen for meg har vært å kutte ut et par eldre mottagere, ellers funker alt fin-fint. That`s it.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment