Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeti DS-16 Unboxing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det kommer i neste oppdatering, som skulle vært ute før helga og før forrige helg og før helga etter det...
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • Skjønner ikke hva dere snakker om en gang jeg................jaggu glad jeg fortsatt har Futaba

      Comment


      • Originally posted by anders e View Post
        Skjønner ikke hva dere snakker om en gang jeg................jaggu glad jeg fortsatt har Futaba
        Ja, verden er mye enklere når radioen ser sånn ut:

        Click image for larger version

Name:	Futaba Radio.jpg
Views:	1
Size:	105.3 KB
ID:	605155

        ;-D
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • Originally posted by jotto View Post
          Det kommer i neste oppdatering, som skulle vært ute før helga og før forrige helg og før helga etter det...
          Ok, da er det bare å vente til over en eller annen helg

          Comment


          • Så reservedeler til Jeti DS-16 i tyske MFI 12-2013
            HEPF Modellbau - Der Shop für passionierte Modellbauer ✈️
            MFI Magazin



            Last edited by Pistepirkko; 28-11-13, 19:46.

            Comment


            • Hva er egentlig fordelen med ppm kontra "vanlige" servoutgnger? Sparer en haug med kabler, men utenom det??
              Om ny firmware ikke dukker opp, må jeg koble tilbake og sette inn kablene igjen..

              Comment


              • en hauuggg og på fbl heli virker ikke gov osv uten, men man har jo ppm i dag, men udi kommer også

                Comment


                • Det har kommet ny firmware til radioen: http://www.jetimodel.com/en/Download...-Version-2-22/
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • bare synd alle venter på mottaker..

                    Comment


                    • Originally posted by andersand View Post
                      bare synd alle venter på mottaker..
                      Ikke alle...
                      Er det noe nytt og spennende i oppdateringen ?
                      Rune Haugen
                      // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
                      // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
                      // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
                      // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

                      " It's all 100% electric ! "


                      Comment


                      • Er ikke den mottaker-oppdateringen ute da, sånn uoffisielt..? Noen som har testet? Ikke fått rortet meg til det enda..

                        Forresten så satser jeg på at denne ikke trenger noen firmware update..

                        Click image for larger version

Name:	mezon135o.jpg
Views:	1
Size:	65.7 KB
ID:	605195
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • udi + ppm + servo output kommer i nye mottaker sw

                          + device explorer støtte for ymse

                          dere som er så lite bitte av rc basillen at dere bare trenger fly. så kommer jo CB200 og CB100 osv støtte offisielt i nye

                          Comment


                          • Hehehe..

                            smått kryptisk den posten din der Andersand, i alle fall om man ikke er heeeelt i Jeti land.
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • Originally posted by alflovvold View Post
                              Hehehe..

                              smått kryptisk den posten din der Andersand, i alle fall om man ikke er heeeelt i Jeti land.
                              Skriver slik som R2D2 prater....
                              Rune Haugen
                              // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
                              // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
                              // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
                              // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

                              " It's all 100% electric ! "


                              Comment


                              • jeg får ofte slike tilbakemeldinger på ymse ting jeg driver med, jeg velger å tro verden er sløv og jeg er normal

                                udi = vbar sin universal bus, moderne versjon av ppm, jr og andre har hoppet på den og støtter, for å snakke med fbl systemer kort fortalt, rett og slett moderne ppm med mindre delay

                                ppm = ppm,

                                ppm + servos = du kan velge ppm på kanal 1-6 og servo putput via mottaker på 7-16, whatever, da kan du ha helikopter eller quad med udi/ppm til fbl på 1 plugg/3ledere) og styre gimbal med de andre kanalene, eller andre ting.

                                du har også ppm in, og innkanaler for head tracking og lignende

                                device explorer = du kan programmere mezon via den, istedenfor helvetes dustemenyene den er på nå (emluatoren)

                                Comment

                                Working...
                                X