Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Jeti mottaker-firmware

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny Jeti mottaker-firmware

    Endelig! V3.20 er her: http://www.jetimodel.com/en/Download...rs-Tx-Modules/
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    "til helgen" = 7 mnd senere.. har du testa enda? tenkte jeg skulle se på til helgen

    Comment


    • #3
      Hehe.. tok sin tid ja!!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        Originally posted by andersand View Post
        "til helgen" = 7 mnd senere.. har du testa enda? tenkte jeg skulle se på til helgen
        Jeg tenkte å teste det når du har testet det.
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Bra, ser fram til å bruke ppm, samtidig som de andre kanalene kan brukes seperat. Er vel en tx update rundt hjørnet også, kommer vel om en ukes tid, eller om et år...

          Comment


          • #6
            det er så lenge mellom hver oppdatering at jeg har glemt hvordan jeg skal gjøre det



            Comment


            • #7
              Jeg trenger ingen updates foreløpig, så jeg tar heller en dugnad når fw til radioen kommer
              Ola G Bråten -77
              Sunndal flyklubb avd. Modellfly
              Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
              3DHS Slick 89" Q80-8m
              Jeti DS-16

              Comment


              • #8
                Regner med at dere har fått det med dere, ver. 3.0 er omsider sluppet! Oppgraderte sender og en 14ex rx i går, har ikke fått sett så mye på det enda.
                Men, tenkte jeg i samme slengen skulle montere en MVario EX jeg har hatt liggende å slenge (hadde jeg vist den ikke ble brukt skulle jeg ventet på V2 av denne).
                Får den ikke til å spiller som den skal, ser den i Jetibox emulatoren på radioen, men ikke Device explorer, i displayet får jeg opp Absolutt høyde, men ingen data kommer på Relativ høyde, ser også at displayet står og veksler i visninge mellom Mvario2 og rel att. Har siste fm på Mvario. Noen gode ideer??



                Click image for larger version

Name:	20140502_110545.jpg
Views:	1
Size:	72.1 KB
ID:	607678Click image for larger version

Name:	20140502_110614.jpg
Views:	1
Size:	90.1 KB
ID:	607680

                Comment


                • #9
                  Hatt det problemet på en mezon esc. Bare bant opp igjen tx til rx, så var det ok.
                  GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                  sigpic



                  Comment


                  • #10
                    Du kan også gå til logging-skjermen og velge "Auto" eller hva det nå het. Da scanner den alle sensorene.
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment


                    • #11
                      Takk for svar, bandt opp igjen rx mot tx, og vips så virket det
                      Får fortsatt ikke opp hverken varioen eller en MUI-150 i device exlporer, men så lenge de virker så trenger jeg ikke å se de der heller

                      Comment


                      • #12
                        Det er ikke alle devicer som støttes i Device Explorer enda. Det er vel egentlig ganske få
                        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                        Anything worth doing is worth overdoing!

                        Comment

                        Working...
                        X