Announcement

Collapse
No announcement yet.

pilot Extra 300 35% 107"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke for å ødelegge morroa, men de servohjulene der er ikke mye bedre enn de andre du har prøvd.. Har fliset ett slik som du har på en 50cc.
    Det eneste som duger er Secraft eller SWB armer, som i tillegg låser rundt splinen med skruer.
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • denne er meget bra terje ,har brukt denne i mine store fly å aldri hatt noe tull SWB
      Attached Files
      Rune Borgersen

      Comment


      • Originally posted by Kenolang View Post
        Ikke for å ødelegge morroa, men de servohjulene der er ikke mye bedre enn de andre du har prøvd.. Har fliset ett slik som du har på en 50cc.
        Det eneste som duger er Secraft eller SWB armer, som i tillegg låser rundt splinen med skruer.
        hmmmmmm???? Det hørtes ikke bra ut.. Var det maken til dette altså? Men det må da være bedre enn plastikk?
        Ellers er jeg helt enig andg. SWB systemet med strammeskruer rundt feste.
        Terje Egeberg
        "Opp ska det og det får bare virke"


        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
        3DHS slick 89" EME 60.
        3DHS Slick 71"

        Comment


        • Originally posted by Tertitten View Post
          hmmmmmm???? Det hørtes ikke bra ut.. Var det maken til dette altså? Men det må da være bedre enn plastikk?
          Ellers er jeg helt enig andg. SWB systemet med strammeskruer rundt feste.
          Det var samme type ja... Jo da, litt bedre enn plastikk er det, men hvor mye....?
          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
          EF Yak-54. 110"
          EF MXS 83"
          GB Yak-55 2,2m

          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
          Takk til:
          Autopartner.se
          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

          Comment


          • Originally posted by ruborg2 View Post
            denne er meget bra terje ,har brukt denne i mine store fly å aldri hatt noe tull SWB
            Har brukt denne på 40% Sbach`n, og på MX2, Var på vei til å montere den inn i Extran, men da jeg fant denne servoarmen i alu, så ble dette montert. Får se hva jeg gjør, om jeg bygger om. Blir vertfall brukt på en evt. ny maskin.

            Kanskje vi bruker for sterke servoer om dagen bedre att servoen gir seg enn att man river i filler noe????
            Jeg gikk over brettet som servoen sitter på, og jammen var det mange sprekker og flere steder limet hadde slept. Så nå er det forsterket på flere punkter.
            Men det kan vel hende det ligger litt på bruken også, sideror-tutch leiter vel på systemet
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • Nydelig dag i Bingen, nesten vindstille og påskesol

              Extra`n har fått litt farge den også. Etter en harrielanding der understellet bare datt av, så måtte det til en litt mer seriøs reparasjon av innfestinga nå. Har bare dytta det på plasse med litt lim de gangene det har røket tidliger, så det var ikke akkurat solid der nå.
              Det var denne fargen som fantes i boden, så da ble det sånn.Den flyr akkurat like godt med denne fargen også. Skal bare være en treningsmodell alikevell, da det snart kemmer en ny maken

              Her er en liten snutt fra dagens "trening".




              og ett par bilder
              Attached Files
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • Smukt! Kommer du/dere oppover til Fagernes? Jeg drar ikveld / tidlig morgen.

                Ps. Hvem har fått seg Dechatlon? Syvern?
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Om det passer inn, så tar jeg kanskje en dagstur på søndag.

                  Ja det er Syver som skal trene på å lande
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • Får vel oppdatere denne tråden litt igjen

                    Som nevt litt lenger ned i tråden, så sitter jeg nå å venter på ny Extra. Det er vel ikke ukjent for forumvenner at jeg er veldig godt fornøyd med Pilot settene og især 107" Extra 300. Så jeg bestemte meg for en erstatter av den nå litt slitte, men fortsatt meget gode kjærra som jeg har.
                    Container fra Pilot ventes vel til Elefun ca månedskifte, så det nermer seg raskt.
                    Skjema som jeg nå får er jeg spent på. Valgte custom skjema, men det var litt manco på noen farger som jeg skulle ha, så dem fikk "frie tøyler" for å suplere. Regner med att dem fikser det like greit som att jeg selv skulle begynne å sjonglere mere enn det jeg har gjort.
                    Så vi får vente i spenning. Det jeg kan si er att den kommer til å synes. Sier ikke mer.

                    I denne forbindelse har jeg valgt å bytte motor og canistere på gamlekjerra slik att jeg har ett 100% sikker oppsett på den nye.
                    Fikk 2 turer etter å ha skiftet. på 2 turen var det noe som ikke stemte helt med trottel, og da jeg landet for å skjekke, låste trottel seg.Snakk om dritflaks.

                    Servoarm hadde kilt seg fast i flexbennet.Skjekket ikke dette i hastverksjobben, det var jo maken motor
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • Overfør litt flaks til meg også da Tertitten!
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Originally posted by alflovvold View Post
                        Overfør litt flaks til meg også da Tertitten!
                        Prøver alt jeg kan jeg med å la deg fly mest mulig med modellene mine.
                        Bare å komme så skal du få fly mere. Edge`n har du jo ikke testet enda.
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Jeg kommer garantert til å deadsticke den som alt annet, ikke lån ting til meg! Lol

                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Sitter en DLE 55 i den, så den stopper ikke
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"


                            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

                            Comment


                            • Det var DLE 55 som satt i extran min, så du må ikke være så sikker
                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment


                              • Har da konka ut et par DLE-er ja, som Odd sa ifjor når jeg lånte EF Edgen hans - denne stopper ikke!! 2min senere ble det plutselig stille.

                                Tror jeg må tilbake å fly 8-tall i sikker høyde.

                                Eller elektro? Men de har en tendens til å brenne opp for meg. Doh!

                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X