Putt i 7950 når du først er i gang, 7955 blir for spedt på full gass
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pilot Extra 300 35% 107"
Collapse
X
-
EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
-
alt1) blir det å dytte i 4stk brukte 5955 i vingene og fortsette å kjøre 2s life
alt 2) blir det 6stk nye 7950 på 2s lipo dvs 4 til vinge, og 2 til høyderor. går jo fra 20KG per vinge til 70KG per vinge da, eller fra 40 til 140KG totalt på begge vinger, det bør merkes! kunne også kasta på en ekstra 7950 på rudder når man først er i gang..?
virker som alt over 40-50% gass så henger ikke balanseror med? Generelt vil modellen tåle nye støre/sterkere servoer? jeg likern jo godt ellers fikk hele 6? turer var det vel på aurskog i helgen og er superhappy, så store fly er gøy, bare flydd 39 og 64" mxs siden bjørkelangen i vinter og var gøy å prøve stort igjen.
litt varierende meldinger om 7965 (som er på gassen) tåler 2s lipo? kan noen bekrefte/avkrefte?
Kan man leke litt med propeller på denne for å få mere fart eller begrenser vingeprofilen? i stup og lignende synes jeg at jeg får go fart, men klarer ikke holde det bortover?
tror jeg har flydd litt for mye 64 mxs... det er jo 3d pylonLast edited by andersand; 29-07-13, 18:35.
Comment
Comment