Unconfigured Ad
Collapse
Aj Slick 51 i postkasa :)
Collapse
X
-
Tøft.. sånn den ser ut i hel tilstand..
Veeldig lyst til å bestille meg en slik, får se om jeg blir frelst med storebror.. Da kan jeg jo kjøre denne i parken, samt 70" på stripa. Du får melde tilbake hvordan den flyr - dvs. i alle fall slik du opplever den.Last edited by alflovvold; 14-01-11, 16:29.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
-
Hørte med adchobby nå, var snakk om ca.8ukers ventetid på denne med blått skjema. Jadda..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
fikk du den der ned i postkassa????? da tror jeg du må legge ut et bilde av denne postkassa di, den må væra stooooooortrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
Gratulerer! Flott flyEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Aj slick 51 byggelogg.
Jeg følger opp tråden med litt bygge bilder
Hacker oppsett er ikke feil, med 4 celles lipo så flytter denne kjerra på seg
Motor bukk og alt fremme fikk seg en god omgang med tynn CA lim som trekker seg inn i sprekker og åpninger.
Landings understelllet kjapt og enkelt å skru sammen, og sellvfølgelig i flott karbon, (ja jeg vet de hjulkåpene kommer til og suse inn i vingen en dag ved en uheldig landing, men flott er det vertfall
Understell MONTERTbrukte blank pakke tepi for og feste den klossen som skjuler understellet. funket flott det.
Litt tynn CA så hang haleroret på plass også..
Halehjulet på plass, jeg skrudde ut skruene igjen og hadde litt tynn ca nedi før jeg skrudde skruene i igjen, slik at skruene får litt mer enn tynn balsa og henge seg fast i. Sitter som støpt
Flott poserings bilde. litt arbeid igjen ja.
Stab på plass riktig vei og greier, har hørt denne kan settes på hode
Det begynner og ligne på et fly, har fått på plass en servo til høyderoret kjører hvite dubro armer på servoene
Oppsumering:
Dette var ca 1,5 times arbeid, så 3dhs flyene er helt geniale når det kommer til montering. Alt virker veldig gjennomtenkt tegningene/beskrivelsen er veldig bra så dette flyet kan alle klare og sette sammen.
Jeg kikket på de byggevideoene som ligger på youtube.com og fikk noen gode tips derfra.
Jeg skal poste mer bilder av byggingen så fort jeg har kommet litt lenger på Aj slicken.
Comment
-
Virkelig bra maskin du har fått deg der tror jeg. Anders sin ser ut til å fly helt utrolig bra. Virker å være solid også.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Nei jeg har ikke fått den ferdig enda, jobber i nordsjøen og slicken gikk ikke gjennom sikkerhets kontrollen. men nå er jeg hjemme igjen, så i løpet av disse 4 ukene med fri så burde jeg få den opp i luftaComment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment