Etter en kontakt med Elefun andg. modeller som ventes inn fra Pilot, ble jeg veldig gearet på den nye Edgen.87"(30%)-Edge 540-Pilot-RC Co,Ltd.
Dette er vel en av nyhetene som kommer nå, og vi ble enige om å teste ut denne litt.
Det har jo etter vert blitt noen Pilotsett, så jeg vet vel nogenlunde hva jeg går til, men siden 50cc Edgen er helt ny, så skal det bli spennende å teste ut denne.
Modellen ventes til Elefun om ca 4 uker, så dette blir ett greit juleprosjek.
Jeg kommer til å lage en fyldig reportasje om denne, og den skal bli testet grundig
Men jeg er overbevist om at denne helt sikkert funker minst like bra som andre Pilotsett.
Det skal også bli spennende å sammenligne med en annen edge, som blir brukt en del om dagen.
Men jeg vil tro disse vil funke ganske likt.
Dette er vel en av nyhetene som kommer nå, og vi ble enige om å teste ut denne litt.
Det har jo etter vert blitt noen Pilotsett, så jeg vet vel nogenlunde hva jeg går til, men siden 50cc Edgen er helt ny, så skal det bli spennende å teste ut denne.
Modellen ventes til Elefun om ca 4 uker, så dette blir ett greit juleprosjek.

Jeg kommer til å lage en fyldig reportasje om denne, og den skal bli testet grundig

Det skal også bli spennende å sammenligne med en annen edge, som blir brukt en del om dagen.

Comment