Da er det som jeg trodde
Ikke det at jeg har erfaring med tenninssystemer for bensinmotorer, men ettersom jeg aldri har hørt eller lest om at det kan være et problem med radiostøy var jeg i tvil om sannhetsgehalten i påstanden. Men min "kilde" var temmelig hardnakket på at jeg aldri måtte vurdere fly med bensin. Jeg tror jeg hører på dere - men lar det fortsatt bli en stund til jeg vurderer å kjøpe fly med bensinmotor 
Arne: Det er på en måte godt å lese om krasj på Holmen jeg selv ikke har stått for. Hehe! Sannheten er at jeg til nå ikke har sett et eneste krasj på Holmen som ikke er med meg selv som pilot.... Til nå har jeg en t-rex 600, en prangster, en Extra300 isopor og en micro sbach på samvittigheten. Kanskje jeg rett og slett burde ta hintet.. Hm! (Og så får jeg legge til: misforstå meg rett! Jeg håper alldeles IKKE å se noen krasje!
)

Arne: Det er på en måte godt å lese om krasj på Holmen jeg selv ikke har stått for. Hehe! Sannheten er at jeg til nå ikke har sett et eneste krasj på Holmen som ikke er med meg selv som pilot.... Til nå har jeg en t-rex 600, en prangster, en Extra300 isopor og en micro sbach på samvittigheten. Kanskje jeg rett og slett burde ta hintet.. Hm! (Og så får jeg legge til: misforstå meg rett! Jeg håper alldeles IKKE å se noen krasje!

Comment