Smukt..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
3DHS AJ Slick 104" 100-120cc
Collapse
X
-
Etter 150 turer på Slicken måtte jeg bytte servohorn på balanserorene.Så er det noen andre som har tenkt og handle dette flyet,LIGG UNNA DEN FORBANNA SPOTON BLING DRITTEN av noen servohorn... Nå er riktig nok rorene på denne 100cc kjærra vanvittige store,så det røyner på.Fikk så mye flutter at vingene vibererte på full gass.Etter bytte til SWB flyr den igjen på skinnerRonny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Comment
-
Originally posted by ronnynorge View PostEtter 150 turer på Slicken måtte jeg bytte servohorn på balanserorene.Så er det noen andre som har tenkt og handle dette flyet,LIGG UNNA DEN FORBANNA SPOTON BLING DRITTEN av noen servohorn... Nå er riktig nok rorene på denne 100cc kjærra vanvittige store,så det røyner på.Fikk så mye flutter at vingene vibererte på full gass.Etter bytte til SWB flyr den igjen på skinner
Er vist ikke helt solide de...
SWB eller Seecraft er bankersEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
-
Her er driten SpotOn Servoarm Hitec 1.75inch M3 Blue TRA-047 - elefun.no - Radiostyrt hobby
KUN Swb på meg.De vet jeg holder mål.Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Comment
-
Javel og hvorfor slarker dem da? Det er jo både senterskrue og klemskrue. Har litt problemer med å forstå dette??
Har du sett hvordan jeg behandler mine fly?? Det tror jeg, og jeg har aldri hatt et problem. Kanskje en ide og dra til skruene skikkelig
Også bli så sint da for noe som koster så lite. Møkka fly som må ha 3 servor pr balror
Comment
-
Originally posted by anders e View PostJavel og hvorfor slarker dem da? Det er jo både senterskrue og klemskrue. Har litt problemer med å forstå dette??
Har du sett hvordan jeg behandler mine fly?? Det tror jeg, og jeg har aldri hatt et problem. Kanskje en ide og dra til skruene skikkelig
Også bli så sint da for noe som koster så lite. Møkka fly som må ha 3 servor pr balror
Fant en video har,han er sint han for noe som koster så lite, hehehe
Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Comment
-
For deg ja, men mange andre som hadde problem. Mine servohorn er noe dritt,eller,de jeg Hadde.For deg virker de tydelig vis, men ikke for meg,og de brutale rorene på mitt fly.Hadde jeg hatt 3 servoer på ror,så hadde de nok ikke blitt slitt.Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Comment
-
Men, skulle ikke du ha compositte-modell Ronny? Hold klar CA, pussepapir og spray så du er rustet for de første skadene.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Originally posted by alflovvold View PostMen, skulle ikke du ha compositte-modell Ronny? Hold klar CA, pussepapir og spray så du er rustet for de første skadene.Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Comment
-
Problemene jeg har lest om Miracle sine var at de sprakk, i området der de er lettet. Var det dette som hadde skjedd med Spoton sine også?EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
-
Originally posted by ronnynorge View PostNei. De ble slitt på innsiden, slik at de ble for store til slutt. Kunne ta roret opp og ned ca 1 cm
Du kan ikke ha glemt å stramme til?EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
Comment